Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر که مخفیگاه خود را در قیامدشت مشابه سیستم گاو صندوق دارای رمز و محافظ ساخته بودند، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیات کلانتری 174 قیامدشت  در پی رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی 2 خرده فروش مواد مخدر حرفه ای و سابقه دار رادر قیامدشت شناساسس کنند که مخفیگاهشان را برای جلوگیری از دستگیری، مشابه سیستم گاو صندوق ساخته و تمامی راه های  ورود را با نصب حفاظ آهنی بسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل تیم عملیات کلانتری 174 قیامدشت پس از هماهنگی های قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه  موفق به ورود به مخفیگاه خرده فروشان شدند و هر 2 متهم را  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  افزود: در بازرسی از این محل مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر بسته بندی شده آماده فروش کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از شهروندان ساکن در زمان دستگیری به محل پاتوق مواد فروشان مراجعه کرده بودند، گفت: شهروندان از دستگیری و پاکسازی محل تقدیر وتشکر کردند.

به گفته سرهنگ جلیلیان متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر دستگیری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد