Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@07:08:06 GMT

شرط بازگشت ایران به برجام چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۲۴۳

شرط بازگشت ایران به برجام چیست؟

مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه گفت: سختی و مشکل کار تیم مذاکراتی ایران در آن است که آنچه را می‌داند فعلا نمی‌تواند علنی سازد، زیرا که حریف دست او را می‌خواند.

به گزارش مشرق، سید رسول موسوی در توییتی نوشت: «سختی و مشکل کار تیم مذاکراتی ایران در آن است که آنچه را می‌داند فعلا نمی‌تواند علنی سازد، زیرا که حریف دست او را می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه بیان کرد: کارشناسان می‌دانند که بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها و تضمین عدم تکرار آنچه ترامپ انجام داد ایران را در موقعیتی به مراتب بدتر از شرایط کنونی قرار می‌دهد».

مذاکرات وین هفته گذشته پس از ۵ روز پیرامون برجام متوقف شده و هیئت‌های حاضر در مذاکرات برای رایزنی با پایتخت‌های متبوع به کشورهای خود بازگشته‌اند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو وین مذاکرات موساد مذاکرات وین آمریکا ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور