Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: توصیه‌ام به بازیکنانم این است که این پیروزی همین‌جا تمام شود و از همین لحظه به بازی بعدی فکر کنیم.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی خوبی بود؛ هر دو تیم در ابتدای مسابقه دو روش متفاوت نسبت به بازی قبل‌ به کار گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول بازی گل زدیم، اما بخش عمده نیمه اول در اختیار حریف بود، اما در نیمه دوم توانستیم بازی را در مسیر ضد حملات‌شان کنترل کنیم.

*تغییر سیستم باعث شد بازیکنان کارشان را خوب انجام دهند. از هر سه مهاجم‌مان راضی هستم. این روند برای ما خوب است، اما توصیه‌ام به بازیکنانم این است که این پیروزی همین‌جا تمام شود و از همین لحظه به بازی بعدی فکر کنیم.

*پنالتی ما پنالتی بود، اما درباره داوری کم صحبت می‌کنم. باید فیلم بازی را ببینم و بعد از آن راجع به صحنه‌های این دیدار نظر دهم. به فدراسیون توصیه می‌کنم برای اجرای صحیح عدالت هر چه سریع‌تر کمک داور ویدیویی را وارد ایران کنند.

بیشتر بخوانید: ربیعی: امسال شرایط متفاوتی برای ذوب‌آهن رقم زده‌اند

انتهای پیام/

برچسب ها: ربیعی مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی