Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هنوز در کشور بیمه‌ها نتوانستند جایگاه اصلی خود را به دست بیاورند و بخش خصوصی نتوانسته است تنفس خوبی داشته باشد از این رو باید نقش بخش خصوصی در این امر افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست با شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان هرمزگان به مناسبت روز صنعت بیمه ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: دستگاه‌ها در ایامی که به نامشان است باید عملکرد یک ساله خود را مورد بازنگری قرار دهند و برای یک سال آینده خود برنامه ریزی مدونی داشته باشند و مسائل را برای مردم منعکس کنند؛ متاسفانه در صنعت بیمه یک نوع بی میلی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه نظام آموزشی چه در آموزش رسمی مانند آموزش و پرورش و هم در آموزش غیر رسمی مانند حوزه‌های رسانه آن طور که باید و شاید روی پدیده‌های جدید کار نشده است و یکی از مشکلات و چالش‌هایی که در حوزه بیمه با آن مواجه هستیم در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: مردم اگر در بعضی زمینه‌ها استقبال خوبی از صنعت بیمه ندارند به دلیل عدم آگاهی کافی از این صنعت و مزایای آن است که برای این مسئله هم در نظام آموزش رسمی و هم در حوزه رسانه باید تدبیری اندیشیده شود و امروز ما در مسئله صنعت بیمه لازم است دولت بخش خصوصی را بیشتر مورد توجه قرار دهد و تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: بخش خصوصی کمک بسیار خوبی می‌تواند به کشور در صنعت بیمه انجام دهد، در کشور باید رقابت جدی برای بیمه‌ها ایجاد شود، تکثر و تعدد شرکت‌های بیمه‌ای در کشور به مردم کمک می‌کند تا حق انتخاب بیشتری برای انتخاب بهترین گزینه‌ها در این حوزه داشته باشند و این رقابت می‌تواند به رشد و بالندگی کمک کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اذعان داشت: هنوز در کشور بیمه‌ها نتوانستند جایگاه اصلی خود را به دست بیاورند و بخش خصوصی نتوانسته است تنفس خوبی داشته باشد از این رو باید نقش بخش خصوصی در این امر افزایش یابد.

وی اظهارداشت: متاسفانه مردم همیشه در حوزه بیمه محاسبه گری می‌کنند و ضریب ریسک را بالا می‌بینند و به همین دلیل رغبت زیادی برای ورود به عرصه بیمه پیدا نمی‌کنند؛ کارشناسان باید به بخش محاسبه بیمه بیشتر بپردازند تا برای مردم جهت ورود به این عرصه انگیزه ایجاد شود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی باید در حوزه بیمه حضور فعال پژوهشی داشته باشند و چالش‌هایی که در این حوزه وجود دارد را شناسایی و برای حل آن راهکارهای عملی ارائه دهند تا به بست‌ها و گره‌هایی که در این حوزه وجود دارد از بین برود.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: در معادله بیمه هم باید برای مردم و هم برای شرکت‌ها منفعت وجود داشته باشد و معادله صحیحی صورت گیرد بنابراین نیازمند نگاه کارشناسی برای برطرف کردن مشکلات 2طرف قضیه یعنی مردم و شرکت‌های بیمه باشیم؛ صنعت بیمه واقعا می‌تواند بسیاری از بن بست‌های اقتصادی و اجتماعی را باز کند و هر چقدر در این حوزه تبیین شود مردم اقبال بیشتری به آن پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما باید برای همه آنچه که در آینده قرار است در حوزه تمدنی داشته باشیم خود را آماده کنم و یکی از این حوزه‌ها بحث بیمه است و فقها هم در این امر ورود پیدا کرده‌اند و فقه هم باید به کمک بیمه بیاید.

مدیرعامل بیمه رازی در برنامه زنده شبکه دوم سیما مطرح کرد: رشد اقتصاد ملی در گرو رشد صنعت بیمهسامانه بازاریابان بیمه دات کام: بازاریابی بیمه به ساده ترین راه ممکن فقط با یک کلیکتمام بسته‌های خدماتی درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت

انتهای پیام/864/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس بخش خصوصی صنعت بیمه بیمه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود