Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرم محمدی فرماندار دالاهو افزود: هم اکنون از مجموع ۱۴۴ روستای شهرستان دالاهو تعداد ۳۴ روستا در بخش‌های مرکزی و گهواره از نعمت گاز برخوردار هستند.

او اظهار کرد: از مجموع روستا‌های دارای گاز ۱۵ روستا در بخش مرکزی و ۱۹ روستا در بخش گهواره قرار دارند که دلیل عدم گازرسانی به مابقی روستا‌ها وجود معارض است که که باید در مرکز پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دالاهو ادامه داد: تاکنون در مسیر روستا‌های بخش گهواره ۳۰ کیلومتر عملیات گازرسانی انجام شده و برای ۸۰ کیلومتر باقی مانده نیازمند اهتمام و همراهی مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و منابع طبیعی استان هستیم.

محمدی اظهار داشت این پروژه شامل عملیات گازرسانی به شهر ریجاب و ۵۴ روستای بخش گهواره و مرکزی از توابع این شهرستان است که در صورت اجرای طرح چهار هزار و ۵۳۰ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۸۴۷نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

او برخورداری از نعمت گاز، حق مسلم مردم شهرستان است که در راستای رفع موانع پیش روی پروژه گازرسانی به دهستان زاوله و روستا‌های مسیر صفرشاه و نیلگ روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران شهرستانی و استانی تشکیل شد.

او گفت: بخشی از مشکلات خارج از حیطه اختیارات شهرستان و حتی استان است از این رو استاندار کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو در مجلس شورای اسلامی بطور جدی پیگیر حل و فصل آن هستند.

گفتنی است: شهرستان دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده و بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری گازرسانی دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان