Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_رئیس‌کل دادگستری استان مازندران گفت: اختلاف و دعاوی در حد امکان به دادگاه کشانده نخواهد شد و کدخدا منشانه، از طریق بزرگان و ریش سفیدان حل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزاری خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران، لحظاتی قبل در حاشیه ملاقات مردمی و میز خدمت قضایی شهر امیرکلا، که با حضور حجت‌الاسلام بابائیان امام جمعه امیرکلا، حجت الاسلام ملاکریمی دادستان و مدیران ادارات شهرستان بابل در حسینیه حضرت ابوالفضل مرحوم عاشقیان امیرکلا برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار کرد: از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در احکام انتصاب قوه قضیه چه سابق و فعلی همواره بر این نکته تاکید داشتند که ارتباط با مردم بصورت منظم برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از تاکیدات مقلم معظم رهبری در حکم انتصاب رئیس قوه قضائیه ارتباطات مردمی بصورت نهادینه، مفید و موثر در برنامه کاری بوده است و ما نیز به اتفاق معاونین حداقل هفته ای یکبار در خدمت مردم شهرستانهای مختلف مازندران هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی مشکلات حدود 90 شهروند در این‌دیدار خبر داد و گفت: این دیدارها میز خدمت است و در ملاقات های مردمی چه در مساجد و یا محافل دیگر بصورت چهره به چهره انجام می پذیرد، موثرتر خواهد بود و بعضا با توضیحاتی خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه ابتدا از همگان انتظار داریم تا درگیر اختلافات نشوند، یادآورشد: برنامه داریم تا اختلافات و دعاوی را در حد امکان به دادگاه نکشانیم و کدخدا منشانه، از طریق بزرگان و ریش سفیدان حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل بعضا خانوادگی و ساده هستند و می‌شود با صحبت و پا در میانی حل شود که این به نفع همه است، تصریح کرد: اگر همه چیز را با حکم و محکومیت به سرانجام برسانیم باعث بغض و کینه، کم شدن اعتمادها می‌شود و صفا و صمیمیت از بین خواهد رفت.

وزیر دادگستری خبر داد:تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازارمأموریت دادگستری و دادستانی تهران برای اجرای سند تحول قضائیرئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی: کوتاه کردن زمان دادرسی مهم‌ترین اولویت قوه قضائیه است رئیس کل دادگستری مازندران درباره پرونده هایی که مربوط به نزاع، قتل انجام می‌شود، بررسی آنها را در نخستین فرصت و با سرعت و دقت دانست و خاطرنشان کرد: در اجرای عدالت و برخورد با انواع جرم و فساد، در هر جای این استان صورت بگیرد، دستگاه قضایی عادلانه و بدون اغماض رسیدگی می‌کند و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه