Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایراهیم قاسمپور به شدت از عملکرد سرخابی ها در دربی ۹۷ انتقاد کرد.

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تحلیل فنی دربی ۹۷ به فارس گفت:

مگر بازی نکته فنی هم داشت که تحلیلش کنیم؟! مشکل اصلی خود رسانه ها هستند که این قدر این دربی را در بوق و کرنا می‌کنند و از مدت‌ها قبل از شروع مسابقه آنقدر از این بازی می‌گویند که گوش زمین و زمان کر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه‌اش هم همین می‌شود. به عقیده من از ۹۷ مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس ۹۰ مسابقه دو تیم بی‌کیفیت و افتضاح بود و ۷ مسابقه خوب هم که داشتند از دست‌شان در رفته است. 

قاسمپور افزود:

روز شنبه فوتبالی از استقلال و پرسپولیس ندیدیم. دو تیمی که بهترین بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب می‌کنند و بیشترین هزینه را به تیم‌های دیگر تحمیل می‌کنند و این هم خروجی و فوتبال‌شان می‌شود. شاید ارزان‌‌ترین بازیکن دو تیم ۵-۶ میلیارد تومان دستمزد بگیرد و بهترین‌شان حدود ۱۰-۱۲ میلیارد تومان اما این می‌شود فوتبالی که از این بازیکنان با دستمزد میلیاردی می‌بینید یک شوت در چارچوب در ۹۰ دقیقه! که آن هم خیلی شوت نبود و پنبه بود! 

قاسمپور تصریح کرد:

پرسپولیس کمی بهتر از استقلال بازی کرد و بیشتر صاحب توپ و میدان بود. استقلال برای گل نخوردن بازی می‌کرد و به مساوی راضی بود اما پرسپولیس با برنامه‌تر بازی کرد که دلیلش حضور مداوم گل‌محمدی در پرسپولیس است که توانسته تفکراتش را به بازیکنانش القا کند.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه این مسابقه را ویترین فوتبال باشگاهی ما در آسیا می‌دانند، اظهار داشت:

شما در این مسابقه یک بازیکن خلاق و بازیساز دیدید؟! بازیکنانی که ارزشمند بودند همگی به تیم‌های خارجی رفتند. مهاجمان و هافبک‌های خوب‌مان همگی لژیونر شده اند و فوتبال ما تهی از ستاره شده است. به همین دلیل در اکثر مسابقات شاهد رد و بدل شدن کم گل هستیم.

قاسمپور تاکید کرد:

مهاجمان خوب فوتبال‌مان همگی به خارج از ایران رفته‌اند. بعد می‌گوییم چرا تیم ملی و باشگاه‌های ما قهرمان آسیا نمی‌شوند؟ تیم‌های عربی برای فوتبال‌شان هزینه می‌کنند و امکانات فوق العاده دارند اما ما در دربی حتی ستاره‌ای هم نداشتیم. وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان است اما او هم شاید به دلیل نفراتی که کنارش هستند  آن امیری تیم ملی نبود. او شاخص‌ترین بازیکن مسابقه بود هرچند که گاهی بازیکنان نمی‌توانند هر هفته ستاره باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان