Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان که در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، با ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطر پلیس وظیفه‌شناس هم‌استانی که حین انجام مأموریت به لقای پروردگار شتافت، اظهار کرد: مسؤولیت‌ها امانت است و امیدواریم در جهت ادای امانت و انجام وظیفه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداران بدانند که این مسؤولیت را مدیون خداوند متعال هستند و بنابراین تمام تلاش خود را در جهت کسب رضای خدا به انجام برسانند.‌

استاندار سمنان اضافه کرد: اگر در کار، رفتار و عملکردمان خدا را مدنظر داشتیم و برای رضای او تلاش کردیم، قطعاً موفق خواهیم بود.‌

هاشمی با ذکر اینکه شهرداران استان در حوزه صدور پروانه جهت طرح جهش مسکن مساعدت کرده و به خانه‌دار شدن مردم کمک کنند، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان این اجازه را دارد تا با قبول پروژه‌های مختلف برای این مجموعه درآمدزایی کند.‌

رئیس شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با تأکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان حیاط خلوت استانداری نیست، از شهرداران استان خواست تا خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکنند.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان سازمان همیاری شهرداری های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود