Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:03:39 GMT

ضبط گواهینامه ۴۸ راننده متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۲۴۸۵

ضبط گواهینامه ۴۸ راننده متخلف در ایلام

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه استان ایلام از ضبط گواهینامه رانندگی ۴۸راننده متخلف خبر داد.

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی"  در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح ضربتی برخورد با رانندگان متخلف گواهینامه رانندگی ۴۸ راننده متخلف ضبط و از رانندگی آنان جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه به حد نصاب رسیدن نمره منفی، استعمال مواد مخدر و همچنین ارتکاب تخلفات حادثه ساز از جمله دلایل ضبط این تعداد گواهینامه رانندگی است، گفت: گواهینامه رانندگان متخلف به مدت ۶ماه توقیف می شود و پس از طی مدت محرومیت و سیر مراحل قانونی به آنها تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کهزادی گفت: ما معتقدیم که تنها یک درصد از رانندگان قانون گریز هستند و پلیس تمام توان و امکانات خودرا برای برخورد با این دسته از رانندگان به کار می گیرد و اجازه نخواهد داد که آنها با تخلفات خود امنیت جاده ها را به خطر انداخته و باعث اختلال در نظم ترافیکی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟