Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر علی اکبری یکی از قهرمانان شاخص کشتی فرنگی ایران بود که در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ مسکو موفق به نشان طلای وزن ۹۶ کیلوگرم جهان شد. او پیش از آن نیز در سال ۲۰۰۹ در جهانی هرنینگ به مدال برنز دست یافته بود.

علی اکبری سال ۲۰۱۱ به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگش به مدت دو سال از حضور روی تشک محروم شد و در بازگشت و حضور دوباره در مسابقات جهانی و کسب مدال طلا، بار دیگر نمونه دوپینگش مثبت شد، موضوعی که هیچ وقت آن را قبول نکرد و معتقد بود در این خصوص اشتباهی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری در سال ۲۰۱۳ مادام العمر از حضور در کشتی محروم شد اما در ادامه قوانین مربوط به ضد دوپینگ دستخوش تغییراتی شد و محرومیت او به ۸ سال کاهش پیدا کرد.

روز گذشته (۱۴ آذر معادل ۵ دسامبر ۲۰۲۱) پایان محرومیت امیر علی اکبری بود و او بار دیگر می‌تواند به کشتی بازگردد. او البته چند ماه بعد از محرومیت مادام العمرش ورزش MMA را آغاز کرد و در این سال‌ها چندین مبارزه در این رشته داشته است.

باید دید امیر علی اکبری که در این مدت از ورزش هم دور نبوده، چه تصمیمی درخصوص آینده‌اش دارد. ممکن است بخواهد در ۳۴ سالگی و در حالی که طلای کشتی فرنگی جهان از آن ایران است، روی تشک بازگردد یا کار مربیگری در این رشته را آغاز کند یا اینکه کار خود را در رشته MMA ادامه خواهد داد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر علی اکبری کشتی فرنگی امیر علی اکبری کشتی فرنگی علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت