Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سوران کریمی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اظهار کرد: وضعیت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن  و متقاضیانی که از سال گذشته برای این طرح ثبت‌نام کرده اند بزودی مشخص خواهد شد.

کریمی افزود: گروه اول کسانی هستند که از سال قبل در این پروژه‌ها ثبت نام کرده و مبلغ اولیه اعلام شده را نیز واریز کرده اند که در مورد این گروه حداکثر تا پایان دی‌ماه سال جاری قرعه‌کشی، برای تعیین زمین پروژه‌ها انجام شده و شیوه ساخت و نحوه نظارت اداره بر پروژه‌ها مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گروه دوم کسانی هستند که سال قبل ثبت نام کرده اند، ولی هنوز وضعیت پروژه‌های آن‌ها مشخص نبوده و برای این گروه نیز حدود ۴ هکتار زمین شناسایی و درخواست برای تغییر کاربری از اداره کل متبوع اقدام شده است.

کریمی ادامه داد: در خصوص ثبت‌نام کنندگان طرح جدید نهضت ملی مسکن نیز اداره مسکن و شهرسازی مهاباد زمین‌مناسب شناسایی نموده و مراحل الحاق به محدوده و تعیین کاربری از طریق اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است.

این مقام مسئول همچنین گفت: فرصت ثبت‌نام برای این پروژه تا پایان آذرماه تمدید شده و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در اسرع وقت زمین مورد نیاز تخصیص و وارد فاز اجرایی شود.

انتها پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی راه و شهرسازی متقاضیان مسکن ملی پروژه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند سه شنبه ضمن بازدید از سایت‌های ۱۰۸ و ۳۷ هکتاری اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر، از پروژه آماده‌سازی ۱۲۲ هکتاری روستای لیلک در شهرستان تنگستان نیز بازدید کرد و دستورات لازم جهت تسریع در روند آماده‌سازی اراضی را صادر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: این اراضی در اختیار متقاضیانی قرار می‌گیرد که جهت دریافت زمین برای احداث مسکن در سایت نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اراضی ۱۲۲ هکتاری روستای لیلک در شهرستان تنگستان در هزار و ۵۰۰ قطعه خواهد بود، اظهار داشت: برای تمامی متقاضیانی که پیش‌تر در سایت نهضت ملی ثبت نام کرده‌اند پیامک ارسال شده که در صورت تمایل جهت ساخت در روستای لیلک به بنیاد مسکن شهرستان تنگستان مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: تأمین زمین برای افراد واجد شرایط به عهده دولت است و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز زیر ساخت‌ها را فراهم خواهند کرد.

وی بیان کرد: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بعد از واگذاری اراضی می‌توانند پروانه ساختمانی اخذ کرده و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند.

کد خبر 6099935

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • وعده‌های مالیاتی برای رام کردن اسب سرکش اجاره‌بها
  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان