Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛  جانی اینفانتینو گفت: تصمیم‌گیری درباره برگزاری جام جهانی فوتبال به صورت هر دو سال یک‌ بار دچار تعویق نشده است و این تصمیم به سود کشورهای کوچک است.

به گزارش ساکرنت، کشورهای آفریقایی عضو فیفا روز جمعه در اجلاس خود به برگزاری دو سال یک بار جام جهانی رای مثبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کشورهای آمریکای جنوبی و اروپا پیش از این بارها با این طرح فیفا مخالفت کرده و اعلام کرده‌اند که خواهان حفظ نسخه فعلی این رقابت‌ها و برگزاری هر چهار سال یک بار جام جهانی هستند.

جانی اینفانتینو گفت: این واقعا جام جهانی نیست. جامی از بهترین تیم‌ها است که از نظر تاریخی بهترین تیم‌های اروپا و آمریکای جنوبی همیشه در این جام بوده‌اند. فرصت برای سایرین برای شرکت بسیار کم بوده است. این طرح برای کشورهای کوچک‌تر خیلی شرایط بهتری فراهم می‌کند. البته افزایش تعداد تیم‌ها ممکن است کمی آن را تغییر دهید، اما هنوز، وقتی باید چهار سال صبر کنید، زمان بسیار طولانی است. مثلا برای سنگاپور یک رویا است که در جام جهانی باشد.

فیفا نهاد حاکم بر دنیای فوتبال در حال بررسی امکان انجام جام جهانی هر دو سال یک بار است، اقدامی که با انتقاد شدید کنفدراسیون‌ها، باشگاه‌ها، بازیکنان و گروه‌های هوادار مواجه شده است. برگزاری جام جهانی با ۴۸ تیم (از سال ۲۰۲۶) در حال حاضر قطعی شده است.

 یک گروه مشاوره فنی فیفا به سرپرستی آرسن ونگر برگزاری هر دو سال یک‌بار جام جهانی را پیشنهاد داده بود که بحث‌های زیادی را برانگیخت. اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) و آمریکای جنوبی علیه این برنامه‌ها صحبت کرده‌اند.

منبع: ایسنا پربیننده ترین دربی ۹۷ از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین کارگزار جدید پرسپولیس مشخص شد / ۶۳۰ میلیارد تومان + ۲۰% افزایش سالیانه استقلال یک اشتباه داوری جدید از دربی رو کرد + عکس پیروانی: شما پزشک هستید؟ ستاره مسلمان رکورد شکست + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اروپا فیفا جام جهانی فوتبال فوتبال آمریکا اینفانتینو سال یک بار جام جهانی دو سال یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک