Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سوئدی خط حمله میلان نه قصد تمدید قرارداد دارد بلکه می‌خواهد تا روز بازنشستگی‌اش در این تیم بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ نشانه‌ای دیگر از تمایل خود برای تمدید قراردادش با میلان را ارائه کرد. ستاره سوئدی که هفته گذشته گفته بود از سرمربی‌اش خواسته شرایط تمدید قرارداد او را مهیا کند، حالا می‌گوید دوست دارد آنقدر به دوران بازی‌اش در روسونری ادامه دهد که با نسل سوم خانواده مالدینی - اسطوره و مدیر ورزشی فعلی باشگاه میلان - هم‌تیمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبرا که شب گذشته (یکشنبه) میهمان برنامه «که تمپو که فا» در شبکه تلویزیون «رآی تِرِه» ایتالیا بود در پاسخ به سؤال که آیا از زندگی پس از بازنشستگی می‌ترسد گفت: نمی‌دانم بعد از تمام شدن دوران فوتبالم چه اتفاقی برای من رخ خواهد داد. به همین دلیل کمی از بازنشستگی می‌ترسم. ببینیم چه می‌شود اما من می‌خواهم آنقدر به بازی کردن ادامه دهم که دیگر هیچ حسرتی نداشته باشم.

زلاتان یکی از معدود بازیکنانی است که همزمان با دو نسل متفاوت از اعضای یک خانواده بازی کرده است. او در زمان حضورش در یوونتوس و اینتر رقیب پائولو مالدینی کاپیتان سابق میلان بود و حالا هم تیمی فرزند مدیرورزشی روسونری یعنی دانیل مالدینی است.

ستاره 40 ساله سوئدی در این باره هم اظهار داشت: حیرت‌آور است. ببینم تا کجا برای فوتبال بازی کردن هیجان دارم. شاید توانستم با پسر دانیل هم همبازی شوم.

زلاتان: تا زمانی که آدرنالین دارم به بازی کردن ادامه خواهم داد

ایبرا می‌گوید اگر لازم باشد در ادامه روزهای بازیگری‌اش حتی ممکن است تغییر پست هم بدهد. او اظهار داشت: من در یکی از تیم‌هایم به خاطر اینکه از دروازه‌بان‌مان راضی نبودم، درون دروازه ایستادم. به او گفتم" از زمین برو بیرون. خودم دروازه‌بان می‌شوم!". در گذشته خیلی وسواس زیبا بازی کردن داشتم اما الان پخته‌تر شده‌ام. در کودکی خیلی پرتحرک بودم و والدینم هرگز نمی‌توانستند مرا کنترل کنند. الان هم هر روز صبح با بدن درد از خواب بیدار می‌شوم اما هنوز هم اهدافی در سر دارم. باید عادت کنم و به اتفاقاتی که می‌افتد نگاه مثبت داشته باشم.

ابراهیموویچ در انتها فاش کرد که پسرش وینسنت یک فوتبالیست خاص را به عنوان الگوی خود قبول دارد. او گفت: او عاشق رینو (جنارو) گتوسو است و ذهنیتش هم مثل اوست، چون وقتی دست به کاری می‌زند آن را 200 درصد درست انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ بازی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها