Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاگو آسپاس در حین به ثمر رساندن گل مقابل والنسیا دچار مصدومیت شد و سپس با حرکتی جالب، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

یاگو آسپاس، مهاجم اسپانیایی سلتاویگو به صورت عمدی کارت زرد گرفت تا محرومیت خود به دلیل پنج کارته شدن را در دوران مصدومیتش سپری کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از Sportbible، در دقیقه 11 بازی سلتاویگو و والنسیا، یاگو آسپاس موفق شد دروازه والنسیا را باز کند اما بر اثر برخوردی که در آخرین لحظه با مدافع والنسیا داشت، دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در لالیگا 4 کارته بود و با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم می شد. آسپاس پس از این که متوجه شد قادر به ادامه بازی نیست و به احتمال زیاد بازی بعدی سلتاویگو را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، تصمیم گرفت در حرکتی جالب و هوشمندانه به عنوان خوشحالی گل پیراهن خود را درآورد تا کارت زرد دریافت کرده و از بازی بعدی سلتاویگو محروم شود. به این شکل او محرومیت خود در لالیگا را در دوران مصدومیتش سپری می کند و پس از بازگشت به میادین، خطر محرومیت او را تهدید نخواهد کرد.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! جشن تولد مهدی قائدی در دبی / عکس گل علیرضا جهانبخش به فورتونا (فاینورد 5-0 فورتونا) یوسوا کیمیش در برابر بارسلونا غایب خواهد بود کیلیان ام باپه: هر اتفاقی که رخ دهد، قرار است در یک باشگاه بزرگ بازی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یاگو آسپاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست