Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@20:10:55 GMT

ارزش سهام عدالت امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۷۳۵

ارزش سهام عدالت امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۰ با کاهش همراه بود که جزییات آن را در ادامه بخوانید.

امروز (۱۵ آذر ۱۴۰۰)، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با کاهش ۱۱ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۹ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت حدود ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۸۰۰ واحد کاهش در ارتفاع ۱.۳۴۲.۳۳۷ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۳۶۳.۷۶۷ واحدی قرار گرفته است.
ارزش معاملات امروز بازار بورس ۳۱۷۰ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۳۶۵ هزار میلیارد تومان قرار داد.
بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نماد‌های فولاد، شفن، فولاد، شتران صورت گرفت و در بازار فرابورس نیز سمگا، زاگرس، مارون، آریا و وهور تاثیرگذارترین نماد‌ها در تشکیل شاخص بودند.

اغلب نماد‌های موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با اکاهش جزیی قیمت مواجه شدند.

بیشترین تقاضا نیز برای خرید نماد‌های شفن، سپید، پارند، کمند و افران، اعتماد و سمگا ثبت شد و بیشترین عرضه برای فروش سهام تابان، غصینو، دپارسح، وسخوز و وسرضوی رخ داد.
ارزش امروز سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی خود را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۵ آذر ۱۴۰۰


پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۱۴ آذر ۱۴۰۰) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام با کاهش ۲۷ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۶۷۴ هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود ۱۲.۴ میلیون تومان می‌رسد.
تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

/اقتصادنیوز

برچسب ها: ارزش سهام عدالت ، سهام عدالت ، بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pst

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت سهام عدالت بورس ارزش سهام عدالت هزار تومانی ۱۵ آذر ۱۴۰۰ هزار تومان بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا

معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶.۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بورس کالا انجام شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته‌ای که گذشت 400 شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله 3 میلیون و 281 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش 36.1 هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات 10 شرکت برتر 15.9 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بر این اساس بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 7 اردیبهشت را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد که جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

. ملی صنایع مس ایران (فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 400 تن تمس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش 2 هزار و 805 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

. فولاد خوزستان (فخوز) با فروش 138 هزار و 400 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش 2 هزار و 729 میلیارد تومان، دوم شد.

. فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با فروش 85 هزار و 500 تن شمش بلوم و ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش 2 هزار و 3 میلیارد تومان، سوم شد.

. مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله 11 هزار و 850 تن شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و 821 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

. پالایش نفت اصفهان (شپنا) با فروش 104 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 486 میلیارد تومان پنجم شد.

. مجتمع فولاد خراسان (فخاس) با ثبت معامله 55 هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش یک هزار و 298 میلیارد تومان، ششم شد.

. معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با فروش 245 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 53 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

. معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) نیز با ثبت معامله 190 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و یک میلیارد تومان هشتم شد.

. پالایش نفت بندرعباس (شبندر) 64 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش 962 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

. صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با فروش 162 هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش 816 میلیارد تومان دهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید