Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اگر افراد باسلیقه و با انگیزه را به حوزه آموزش و پرورش بفرستیم به طور قطع نتایج مفیدی حاصل می‌شود، گفت: فعالیت‌های نماز و قرآنی فرصتی برای فراگرفتن دین است و باید اقدامات در راستای ترغیب دانش‌آموزان به امور دینی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نشست با مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های قرانی و معارف دینی فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش انجام شده است که در هیچ جای کشور این قدر مستمع ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز تاکید کرد: مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم است و باید افراد با صلاحیت را برای تربیت دانش‌آموزان انتخاب کنیم.

مدیرکل قران، عترت و نماز آموزش و پرورش نیز گفت: در حوزه قران و اهل بیت(س) و نماز یک کار الگویی در کشور در حال انجام است که ناشی از نگاه تربیتی و تعلیمی مسئولان برای دانش‌آموزان و نوجوانان می‌باشد.

میکائیل باقری اظهار کرد: برگزاری مسابقات قران و عترت در آذربایجان‌شرقی به جهت عملکرد و سبقه فعالیت‌ها باید در کل کشور الگو سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی و پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن کشور در تبریز برگزار می‌شود، اظهار کرد: در استان فصل جدیدی از آموزش و پرورش و تربیت در دل مدارس ایجاد شده است و مسابقات قرانی به طور قطع تاثیر زیادی در فرهنگ سازی برای فرزندان استان خواهد داشت.

جعفر پاشایی خاطرنشان کرد: نهضت نمازخانه سازی در ۱۶۲ مدرسه استان ایجاد شده است که بیشتر آنها مردمی هستند.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، پوستر چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در تبریز رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی آموزش و پرورش دانش آموزان عترت و نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش