Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر اظهار داشت: از آنجا که ما تیم مستقلی هستیم هم باید در وسط تشک و هم بیرون از تشک مبارزه کنیم و درست است به این موضوع که کشتی گیرانمان بد عهدی می‌کنند عادت کرده ایم، اما واقعاً این اتفاقات در ورزشی، چون کشتی رسم قشنگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی بابیان اینکه آمادگی هر اتفاقی را داشتیم و داریم تصریح کرد: سال گذشته به دلیل اتفاقات عجیبی در مرحله نهایی نتوانستیم قهرمان شویم، اما امسال برنامه دقیقی داریم و فقط به کسب جام قهرمانی می‌اندیشیم و شک نکنید که یک پای فینال و درنهایت قهرمان لیگ برتر ما هستیم.

وی افزود: از روز ۷ آذرماه اردوی تیم در تهران دنبال می‌شود و هم‌اکنون شرایط بسیار خوبی داریم، علی‌رغم اتفاقاتی که افتاد، اما برای قهرمانی مصمم هستیم.

قهرمان جهان به تیم و مردم شهرش پُشت کرد

عنوان دار کشتی آسیا در خصوص اخراج کامران قاسم پور قهرمان جهان نیز گفت: قاسم پور از ابتدای لیگ به دلیل عدم همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه‌نهایی آن هم بدون دلیل، از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: باشگاه صنایع پزشک معتمد داشت و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد کامران قاسم پور قبل از آنکه مصدومیتش را رسانه‌ای کند موضوع را با کادر فنی در میان می‌گذاشت، اما متأسفانه کشتی گیری که قهرمان جهان است در مرام پهلوانی نمره قبولی نگرفت و به تیم شهرش و مردم جویبار در این شرایط حساس پُشت کرد.

مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در خاتمه عنوان کرد: عدم حضور کامران قاسم پور هرچند مشکلاتی را به وجود آورد، اما شانس ما را برای قهرمانی کم نمی‌کند و شیرینی موفقیت در لیگ برتر به رغم کارشکنی‌هایی که صورت گرفته بیشتر هم خواهد بود.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز ۱۹ آذرماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل و همچنین تیم صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید

واریز ماهیانه ۵۰۰ دلار برای گرایی و زارع تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کامران قاسم پور نیمه نهایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد