Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@02:29:53 GMT

مردم از آقای استاندار چه می‌خواهند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۴۰۷

مردم از آقای استاندار چه می‌خواهند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ملاقات عمومی و چهره به چهره مردم از اقصی نقاط استان سمنان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان برگزار و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.

در این نشست، ۲۱ نفر از مردم از اقصی نقاط استان با حضور در سالن غدیر استانداری در دیداری چهره به چهره با استاندار سمنان به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ملاقات عمومی، درخواست‌های مردم از شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، میامی و مهدی‌شهر با حضور برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بررسی و دستور مستقیم استاندار سمنان برای رسیدگی صادر شد.

عمده مباحث مطرح‌شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی در حوزه‌های مشکلات دامداران، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، مسکن و معیشت، تسهیلات اشتغال‌زایی، تسهیلات کشاورزی، مباحث مدیریت شهری، مسکن مهر و برخی موارد مرتبط با صنعت و تولید بود.

از ۲۱ مورد افراد مراجعه‌کننده در این ملاقات عمومی، پنج نفر خانم و ۱۶ نفر از آقایان بودند.

دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح‌شده در این ملاقات عمومی، توسط استاندار سمنان به دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان، منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری صادر شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان مسکن مهر گردشگری استاندار استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی چهره به چهره ملاقات عمومی استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار

سید محمدرضا هامشی و هیات همراه با حضور در مدرسه دخترانه ۱۹ دی و مدرسه پسرانه شهید رجایی روز معلم را به آموزگاران و کادر آموزشی این مدارس تبریک گفتند.

استاندار سمنان گفت: جامعه هدف معلمان و اساتید دانشگاه ها ، آینده سازان کشور هستند و توجه به دغدغه ها و مطالبات آنها ضروری است.

استان سمنان ۱۱ هزار فرهنگی و بیش از ۳ هزار استاد دانشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد