Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان مشکلات سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های رفع این مشکلات اندیشیده شد. خبرگزاری میزان -  در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان مشکلات سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های رفع این مشکلات اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان پیرامون این جلسه بیان کرد: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند مصوب شد که مشکل شرکت آریا فاتح خاور میانه در راستای سرمایه گذاری در شهرستان کوهبنان حل شود و از این رو نیاز است که با برگزاری جلسه‌ای در حوزه کوهبنان با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات موجود در مسیر این سرمایه گذاری برطرف شود.
موحد افزود: برخی شهرستان‌ها از جمله کوهبنان از نظر وضعیت اقتصادی در وضعیتی هستند که اگر در راستای جلب سرمایه گذاری‌های جدید در این مناطق اقدام نشود، به زودی با پدیده مهاجرت روبرو خواهیم شد.
وی ادامه داد: در چارچوب منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام می‌کنیم و از این رو پشتیبانی لازم را از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهیم و انتظار می‌رود که سازمان‌های مرکزی در کشور بنا به درک اقتضائات استان‌ها نسبت به صدور مجوز‌های لازم اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: نباید سرمایه‌های بومی استان را فراری دهیم و همه باید فضایی امنی را برای آن‌ها ایجاد کنیم که سرمایه گذاری کنند.
در این نشست همچنین به منظور حمایت از یک پروژه سرمایه گذاری ورزشی، مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود و به سرمایه گذار فرصت مجددی ارائه شود که نسبت به آغاز احداث این پروژه ورزشی اقدام کند.
شایان ذکر است؛ در این نشست مشکلات یک واحد تولیدی شکلات خرما و کلمپه کرمانی نیز که سال‌ها معطل مانده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیگیری سریعی صورت گیرد تا مشکلات این واحد تولیدی طی سه تا چهار ماه آینده برطرف شده و شاهد راه اندازی آن باشیم.   بیشتر بخوانید: کارخانه ایران ترانسفو با ورود قوه قضاییه، در تولید حداکثری انواع ترانسفورماتور فعالیت می‌کند   انتهای پیام/ برچسب ها: رفع موانع تولید حمایت از کالای ایرانی دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع موانع تولید حمایت از کالای ایرانی دادگستری کرمان اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد

هیات تجاری اعزامی از نروژ روز پنجشنبه در پایان سفری یک روزه به استان زنجان و بازدید از کارخانه‌جات و صنایع استان و مذاکره با مسئولان و فعالان تجاری با حضور در دفتر سرمایه گذاری استانداری موضوعات مورد علاقه را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست که مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان حضور داشتند زمینه‌های همکاری مشترک دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تامین مواد اولیه، افزایش تولید، احیا و توسعه صادرات محصولات کاغذ و کارتن، گشایش بازار‌های جدید برای محصولات گلخانه‌ای و تولیدات صنعتی زنجان در کشور‌های اسکاندیناوی و شمال اروپا، افزایش همکاری‌های مشترک و تکمیل زنجیره‌های تولیدات شیلاتی زنجان از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث، بررسی و توافق هیات نروژی و زنجانی قرار گرفت.

در پایان سفر، نمونه‌هایی از محصولات صادراتی جهت بررسی موسسات استاندارد اروپایی و اخذ مجوز‌های بهداشتی و قانونی برای تسهیل ورود تولیدات زنجانی به بازار‌های اروپایی به طرف نروژی تحویل شد.

همچنین ظرفیت و کیفیت محصولات غذایی، باغی، سبزیجات و صیفی‌جات زنجان از دیگر مباحثی بود که مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد فهرست کالا‌های مورد نیاز کشور‌های خارجی و نیز زمینه‌های مورد علاقه طرف خارجی برای سرمایه گذاری در استان احصا و اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد