Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی سه شعبه جدید جمعیت هلال‌احمر با هدف افزایش آمادگی این جمعیت برای مقابله با حوادث در تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ پیرحسین کولیوند رئیس این جمعیت با اشاره به تراکم بالای نفوس و مسکن در تهران و لزوم افزایش آمادگی و سازمان‌دهی بهتر در مواجهه با خطرات طبیعی و انسانی افزود: نیاز به ایجاد شعبات تازه در استان تهران سال‌هاست که احساس می‌شود و اگر به توسعه شعب در این استان نپردازیم، قدرت پاسخگوی عملیاتی ما در حوادث کافی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کولیوند این شعب قرار است در شهرستان‌های قرچک، بهارستان و پردیس تاسیس شوند.   وی با اشاره به اینکه شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور علاوه بر مدیریت بحران‌ها در زمان حوادث در ایام سال هم مشغول کمک‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: خدمات درمانی و توانبخشی، کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه، آموزش همگانی برای عموم مردم و آموزش‌های تخصصی برای عوامل امدادی از مهم‌ترین سرفصل‌های فعالیت مستمر هلال احمر است و اکنون در استان تهران برای گسترش تمامی این اقدامات نیاز به افزایش شعب و تقویت ساختار اداری است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن استان تهران هلال احمر مسکن هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف

کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ عکس یادگاری گرفتند.

دیگر خبرها

  • دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند
  • از جنایت «تاسوکی» تا امید در میان خرابه‌های «بم»
  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • جمعیت هلال احمر یک ارگان مردم‌نهاد برای تسکین آلام بشری در حوادث
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی نظیر است/ فعالیت ۳ میلیون داوطلب در هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید