Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی به تازگی از هدایت این تیم کنار گذاشته شد؛ ماشین سازی با هدایت او در 8 بازی تنها یک امتیاز به دست آورد و در قعر جدول رده بندی قرار دارد. 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ماشین سازی با وجود اینکه به طور رسمی علیرضا اکبرپور را کنار گذاشت هنوز در خصوص پایان همکاری با این مربی به توافقی دست پیدا نکرده است و همین موضوع اعتراض او را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او در این باره می گوید:«من از سال گذشته تاکنون، هیچ پولی دریافت نکرده‌ام! از فدراسیون فوتبال می‌خواهم اجازه ندهد به فوتبال و قداست مربیگری توهین شود. مسئولان باشگاه ماشین‌سازی نه حقوق مرا داده‌اند و نه مرا اخراج می‌کنند تا تکلیفم مشخص شود. پیش از آغاز فصل از تیم‌های دسته اولی پیشنهاد داشتم که آنها را به خاطر ماشین‌سازی رد کردم. حالا هم به قراردادم پایبند هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. آیا قانون به ماشین‌سازی اجازه می‌دهد بدون تسویه حساب با من، با مربی دیگری قرارداد ببندد؟»

 

در برهه ای قانون به این صورت بود که تیم ها باید با کادر فنی قبلی تسویه حساب می کردند تا برای کادر فنی جدید کارت حضور روی نیمکت دریافت می کردند اما این قانون سال هاست برداشته شده است و کمیته تعیین وضعیت به شکایت مربیان از باشگاه ها یا بالعکس رسیدگی خواهد کرد ودر صورتی که باشگاه با کادر فنی قبلی تسویه نکرده باشد می تواند کارت حضور روی نیمکت برای کادر فنی جدید را دریافت کند. 

 

بر اساس قوانین در فصل جدید هر مربی در طول فصل می تواند با دو تیم کار کند و دیگر مثل فصل گذشته هیچ مربی ای در جریان فصل نمی تواند با بیش از دو تیم قرارداد امضاء کند ودر صورت امضای قرارداد کارت حضور روی نیمکت برای مربی صادر نمی شود.

ماشین سازی تبریز علیرضا اکبرپور (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است