Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که لیگ امسال یک لیگ غیرقابل پیش‌بینی محسوب می‌شود و نمی‌توان حدسی در مورد اتفاقات آینده زد. - اخبار ورزشی -

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد فوق‌العاده ‌آلومینیوم اراک در لیگ امسال گفت: خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و با این عملکرد شوک بزرگی به لیگ دادیم، ولی قطعاً کارمان سخت‌تر خواهد شد، چون تیم‌ها از این به بعد بیشتر ما را آنالیز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما کادر فنی خوبی داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. ما هدف‌های بزرگی داریم، ولی نباید توقعات از آلومینیوم اراک غیرمنطقی باشد، با این حال تلاش می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، تصریح کرد: لیگ امسال واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان حدسی در مورد اتفاقات آینده زد. خیلی از تیم‌ها مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا هستند. از یک طرف هم این امکان وجود دارد که به موفقیتی نرسند، چون لیگ امسال واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد شرایط خوب خودش در این تیم خاطر نشان کرد: من امسال یک خط جلوتر آمده‌ام و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر می‌کنم که من و آلومینیوم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم و البته امیدوارم که چشم نخوریم!

شریفات با تمجید از کاپیتان تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: میثم مجیدی بازیکن اراکی ما به معنای واقعی یک کاپیتان است و منافع تیم از هر چیزی برایش مهمتر است. او نقش مهمی در تیم ما دارد و همه بازیکنان هم از مجیدی حساب می‌برند.

خطیبی: به بازیکنان تراکتور اجازه فکر کردن ندادیم/ از بازی خوب تیمم احساس خوبی دارمخطیبی: امتیازاتی که بازیکنانم جمع کرده‌اند، لیاقت‌شان بوده است/ دوست دارم یادگاری در شهر اراک بگذارم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک لیگ امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک اعلام شد.

طرفداری | نفرات اصلی اوسمار برای دیدار با آلومینیوم اراک مشخص شدند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار‌می‌گیرد. ترکیب اصلی پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، ریگی، کنعانی، سروش رفیعی، ترابی، اسماعیلی‌فر، خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف، آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!