Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هالیوود ریپورتر تأیید کرد که دیو باتیستا، بازیگر سرشناس هالیوود و کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی گزینه اصلی ام. نایت شیامالان برای بازی در فیلم جدیدش به نام «ضربه در کلبه» (Knock at the Cabin) است.

«ضربه در کلبه» قرار است توسط استودیوی یونیورسال تهیه و در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام. نایت شیامالان پیش از این فیلم‌های «پیر» (Old)، «شیشه» (Glass)، «شکافته» (Split) و «ملاقات» (The Visit) رابرای این استودیو ساخته است.

باتیستا قبل از ورود به دنیای بازیگری در سینما، کشتی‌گیر حرفه‌ای WWE بود و جیمز گان با اتخاب او برای بازی در نقش درکس در فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) درب دنیای جدیدی را رو به او باز کرد و در ادامه با بازی در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner ۲۰۴۹) به کارگردانی دنیس ویلنوو و «ارتش مردگان» (Army of the Dead) زک اسنایدر در بازیگری دنیای اکشن جا افتاد.

این بازیگر سرشناس هالیوودی در حال حاضر در پروژه «نگهبانان کهکشان ۳» با جیمز گان همکاری می‌کند و به نظر می‌رسد آخرین باری باشد که نقش درکس را در این مجموعه فیلم بازی می‌کند، اما پس از این، قرار است او را در فیلم‌های «ثور: عشق و صاعقه» (Thor: Love and Thunder) و «چاقو‌ها بیرون ۲» (Knives Out 2) ببینیم. علاوه بر این، صحبت‌هایی هم از همکاری دوباره وی با جیسون موموآ در فیلمی پلیسی به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید

تام هالند نقش بازیگر هالیوود را بازی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای هالیوود دیو باتیستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • فیلم| دنیای آزاد خبرنگاران در آمریکا به روایت تصویر
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم