Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@03:10:48 GMT

صنعت بیمه در جدال با تحریم‌ها سربلند بیرون آمد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۷۴۷۹

صنعت بیمه در جدال با تحریم‌ها سربلند بیرون آمد

برنامه‌های نهادناظر و صنعت بیمه در مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه، اثربخش بوده و می‌تواند به عنوان یک الگو مطرح شود. شهباز حسن پور بیگلری _ نماینده سیرجان و بردسیر_ با اشاره به اهمیت نقش بازطراحی عملکرد نهاد‌ها و دستگاه‌های در زمان تحریم از نقش آفرینی صنعت بیمه در دوران تحریم، قدردانی کرد و افزود: پوشش حجم بالای ریسک در داخل کشور بدون تکیه به شرکت‌های اتکایی خارجی یک موفقیت غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در همین راستا با بیان این مطلب که صنعت بیمه در جدال با تحریم‌ها سربلند بیرون آمده است اظهار داشت: رونق تولید و گسترش فضای خدمت در کشور به توسعه اطمینان و آرامش نیاز دارد و صنعت بیمه در این خصوص نقش اعتماد آفرین خود را به خوبی ایفا کرده است.
نماینده سیرجان و بردسیر در پایان بر ضرورت نوآوری و ابتکار در عرضه محصولات بیمه‌ای ضدتحریم تاکید کرد و از مسئولان بیمه‌ای خواست تا با تنوع بخشی به محصولات بیمه‌ای به تقویت آرامش در جامعه کمک کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه بیمه مسئولان بیمه ای محصولات بیمه ای شرکت های اتکایی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند