Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: تضعیف وزنه برداری کمک به ورزش قهرمانی نیست و ما در کنار وزنه برداری هستیم.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: شناختم از علی مرادی از همه بیشتر است. او فرد اخلاق مدار و ریشه داری است. او روی کار خود تعصب دارد و وزنه برداری را مثل بچه هایش دوست دارد و باید قدردان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها گفتند وزنه برداری در توکیو نتیجه نگرفته است که این حرف غلط است. چون وزنه برداری دو سهمیه بیشتر در المپیک نداشت. مگر آنچه اتفاق افتاد نتیجه کار علی مرادی و برخواه بوده؟ آنها وارث این اتفاق بودند و کسانی که دوپینگ کردند باید جوابگو باشند. دوره آنها پاک ترین است.

او ادامه داد: تضعیف وزنه برداری چه سودی برای ورزش ایران دارد و بعد از کشتی همیشه آبرو دار بوده است‌. معتقدم تضعیف وزنه برداری خیرخواهی نیست. اگر قرار است در هانگژو هدف گذاری جایگاه پنجم- ششم داشته باشیم به وزنه برداری احتیاج داریم. فدراسیون جسارت داشت ورزش زنان را احیا کرد.  زمانی که دختر ایرانی وزنه را بلند کرد، غیرت و غرور ایرانی را به نمایش گذاشت و نشان داد حجاب مانع نیست. 

صالحی امیری همچنین گفت: کمیته ملی المپیک قدردان و در کنار شما است. هر میزان در توانمان باشد کنارش هستیم. نمی توان تیم را اعزام کرد و این تیم باید اعزام شود. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید در کنار فدراسیون ها باشند تا موانع را از سر راه آنها بردارند و اصلا وظیفه کمیته و وزارت همین است. شما قهرمانان درگیر این مسائل نشوید و ما در حد بضاعت کمک کردیم. قول می دهیم باز هم کمک کنیم‌. درست است شرایط سخت است اما دلیل نمی شود که تیم اعزام نشود و از طرف وزیر و معاونش این مسئله را دنبال می کنیم و  با آنها حرف می زنم  و در فضای آرام می توان مسائل را حل کرد. مطمئن باشید این نسل وزنه برداری، دنیا را پشت سر می گذارد. ما هیچ حاشیه ای را دنبال نمی کنیم و آنچه اهمیت دارد درخشش وزنه برداری در آسیا و جهان است. مطمئنم تیم مردان و دختران در هانگژو لبخند به روی لب مردم می آوردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک