Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری گفت: یکسری جفا دارد صورت می‌گیرد. اگر مشکل ما هستیم، کنار می‌رویم. ما سال قبل در هفته دوازدهم، ۱۲ امتیاز داشتیم. ما در چند روز گذشته در هیئت مدیره جلسه داشتیم و قرار بر این شد که ما کادر فنی را تقویت کنیم و در جذب بازیکن هم باید تغییراتی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره صورت‌های مالی و شفافیت‌های مالی باشگاه‌های لیگ برتری گفت: متاسفانه ما عادت کردیم، اشتباهات مدیران پیشین را گردن مدیران فعلی بیندازیم. من خدمت عزیزی خادم عرض ارادت دارم، اما از او گله‌مندم. باید رویکرد نسبت به باشگاه‌های خصوصی مقداری بهتر شود. اکنون قرار است شرایط ایده‌آل برای همه ایجاد شود. من می‌خواستم صحبتی با آجورلو داشته باشم، اما در سال‌های گذشته این شفافیت‌ها مطلوب نبوده است.

حمیداوی درباره این که نام باشگاهش شهرخودرو یا پدیده است؟ گفت: ما مرجعی بالاتر از فیفا داریم؟ بعد از فیفا هم AFC است. در نامه‌های ما نام شهرخودرو قید می‌شود. تیم برای ما است و اسم آن شهرخودرو است.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره اینکه چرا تیم در تهران تمرین می‌کند؟ گفت: ما حامی مالی داریم که در تهران هزینه‌های تیم را قبول می‌کند و در تهران کار‌های خود را انجام می‌دهیم.

زورمان به پرسپولیس نمی‌رسد 

او درباره مطالبات باشگاه شهرخودرو درخصوص انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس گفت: زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته است که ۱۰ میلیارد مبلغ مطالبات ما است، اما این این مبلغ همچنان انشاء نمی‌شود.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره اینکه سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که هرکس از این باشگاه طلب دارد، به باشگاه اعلام کند، گفت: وقتی کمیته استیناف رای داده است، دیگر من نمی‌دانم چه کاری انجام دهم.

حمیداوی درباره اینکه گفته می‌شود مدیران باشگاه در ترکیب تیم دخالت می‌کنند، گفت: در حال حاضر  میثاقیان در راس کادر فنی تیم است. می‌توانید از او بپرسید که من آیا دخالت می‌کنم یا خیر. از میثاقی خواهش می‌کنم وقتی از شرایط باشگاه نقد می‌کند به من و  حیدرپور فرصت دفاع کردن هم بدهند. تیم ما با هواپیمایی چارتر سفر می‌کند و امکانات تیم خوب است. ما حدود ۳۰ درصد پرداختی‌های لازم را انجام دادیم و این مسائل قابل ارائه است.

بیشتر بخوانید

سیدصالحی: امیدوارم بتوانیم دل مردم مشهد را شاد کنیم

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مالک باشگاه شهر خودرو لیگ برتر فوتبال باشگاه شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان