Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو، پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دانشجو» امروز تنها یک لقب برای محصلین دانشگاهی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظمت دانشجو و حماسه‌آفرینی‌های این قشر جوان و شریف در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات دوران ستمشاهی قابل ستایش است.

فریاد حق‌طلبی و استکبارستیزی دانشجویان در بزنگاه‌های حساس تاریخ سیاسی کشور بارها و بارها طنین‌انداز شده و چه بسا با نثار خون خود موجبات عزت، آبرو و پیشرفت کشورمان را رقم زدند.

«دانشجویان» همواره در جریان پیروزی انقلاب و رویدادهای آن دوران نقش مهمی داشتند و امروز مشارکت فعال این عزیزان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... چشمگیر بوده و همواره قشری تاثیرگذار در فرآیند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به شمار می‌روند.

اینجانب به عنوان خدمتگذار مردم شریف و انقلابی استان پهناور خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام، فرارسیدن ۱۶ آذر را به همه دانشجویان عزیز در سطح استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این فرزندان برومند انقلاب را از ایزد منان مسالت دارم.

یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار خراسان رضوی روز دانشجو استانی علمی و آموزشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی