Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت:مهم‌ترین برنامه در حوزه روستاها ‌را در چارچوب طرح جهاد آبرسانی دنبال می‌کنیم که در همین رابطه، اقدامات خوبی از جمله تامین اعتبارات و شناسایی ۱۰ هزار روستا انجام شده است.

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز خود با نمایندگان این کمیسیون با موضوع آبرسانی و رفع تنش‌های آبی در شهرها و روستاهای کشور، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه در حوزه روستاها را در چارچوب طرح جهاد آبرسانی دنبال می‌کنیم که در همین رابطه، اقدامات خوبی از جملهتأمین اعتبارات و شناسایی ۱۰ هزار روستا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سه ساله برای تأمین آب این روستاها، اضافه کرد: برخی از روستاها شبکه آبرسانی نداشته و باید این شبکه در آن‌ها ایجاد شود، اما در برخی از این روستاها نیازمند تجدیدنظر در تأمین منابع آب با استفاده از روش‌های مختلف انتقال هستیم.

محرابیان همچنین با اشاره به بررسی وضعیت آب شهرها خاطرنشان کرد: در موضوع شهرها، طرح‌های متعدد و در برخی موارد با مدت زمان طولانی را در دست اجرا داریم که در چارچوب یک برنامه ویژه این طرح‌ها را شناسایی کرده و در حال متمرکز کردن منابع خود برای تکمیل پروژه‌ها در تمامی استان‌ها و شهرها هستیم.

وی با بیان اینکه عمده طرح‌های آبی کشور با پیشرفت قابل توجهی همراه هستند، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های بودجه و کمکی که مجلس شورای اسلامی در بودجه ۱۴۰۱ خواهد کرد، منابع این طرح‌ها را تأمین کرده و با تداوم این موضوع در سال‌های آینده شاهد تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌ها و پروژه‌های آبی خواهیم بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر نیرو برنامه ریزی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است