Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:32:54 GMT

پرواز کرمانشاه-تبریز از 20 آذر برقرار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۱۱۹

پرواز کرمانشاه-تبریز از 20 آذر برقرار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، پرواز کرمانشاه به تبریز و بالعکس از 20 آذر در این فرودگاه راه‌اندازی خواهد شد.

مجتبی بیاتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به درخواست مسافران کرمانشاه و همچنین برای ارائه خدمات به مسافران استان‌های همجوار پیگیری‌هایی برای برقراری پرواز در مسیر کرمانشاه به تبریز انجام دادیم که به نتیجه رسید و توانستیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ۲۰ آذر روزهای شنبه هر هفته در مسیر کرمانشاه به تبریز و بالعکس پرواز خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه یادآور شد: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی "آتا" انجام خواهد شد.

بیاتی با بیان اینکه در حال حاضر از فرودگاه کرمانشاه به هشت مقصد پروازی شامل تهران، مشهد، عسلویه، شیراز، کیش، قشم، ساری و بندرعباس پرواز داریم، تاکید کرد: اخذ مجوز برای پرواز اصفهان نیز در دست انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد، با اجرای طرح توسعه و بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه بتوان بیش از پیش برای افزایش پروازهای هفتگی از ظرفیت فرودگاه کرمانشاه استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه فرودگاه فرودگاه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران