Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:00:32 GMT

در مجلس پیگیر سهمیه سنگ آهن ذوب آهن هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۳۰۸

در مجلس پیگیر سهمیه سنگ آهن ذوب آهن هستیم

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ذوب آهن اصفهان با تولید انواع محصولات استاندارد در کنار تامین نیاز داخل، از محل ارز حاصل از صادرات نیز یاری رسان کشور است که این رویکرد ارزشمند شایسته تقدیر است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه متافو گفت: ذوب آهن اصفهان با تولید انواع محصولات استاندارد در کنار تامین نیاز داخل، از محل ارز حاصل از صادرات نیز یاری رسان کشور است که این رویکرد ارزشمند شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در دوره قبل سهمیه مواد اولیه ذوب آهن به میزان یک میلیون و 750 هزار تن مطرح شد که متاسفانه محقق نگردید و لذا نیاز است این موضوع از طریق نمایندگان مجلس اصفهان پیگیری شود و ما نیز پیگیر این مصوبه هستیم.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنیان گذاران ذوب آهن اصفهان دور اندیشانه معادن را در کنار این کارخانه لحاظ کرده بودند اما با جدا شدن معادن این کارخانه دچار مشکل تامین مواد اولیه شده و لذا نیاز است مسئولین نگاه ویژه نسبت ذوب آهن که از سهمیه مواد اولیه و یارانه انرژی برخوردار نیست،داشته باشند.

میر تاج الدینی در ادامه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت: بنده تولید این محصول استراتژیک را در ذوب آهن از نزدیک مشاهده کردم و به عنوان یک ایرانی به این تولید افتخار می کنم. وی ادامه داد : در گذشته وارد کننده ریل بودیم اما کارگران پرتلاش ذوب آهنی خودکفایی را در تولید این محصول به ایرانیان هدیه کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت : ذوب آهن اصفهان آمادگی خودش را برای تامین کل نیاز داخل اعلام نموده است و ما نیز پشتیبان تولید ملی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند