Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران خودرو فروش فوری بدون قرعه کشی هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک (بخشنامه ۴۴۰۹) را با موعد تحویل سه ماهه آغاز کرد. فرم ثبت نام در سایت ایران خودرو موجود است.

به گزارش ایمنا، ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در آذر ۱۴۰۰ آغاز شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۴۰۹ ایران خودرو، محصولات هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در طرح بدون قرعه کشی از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷/‏۰۹/‏۱۴۰۰‬ شروع شده و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

سایت ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

قیمت ایران خودرو

در طرح فروش جدید ایران خودرو، هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۵۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

رنگ محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو محصول هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رنگ‌های خاکستری متالیک، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و ذغالی متالیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک با رنگهای رنگ‌های خاکستری متالیک، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و ذغالی متالیک عرضه می‌شود.

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

نوع خودرو رنگ موعد تحویل قیمت (ریال)

هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک

سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک - خاکستری متالیک - نقره‌های متالیک سه ماهه ۶.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک - خاکستری متالیک - نقره‌های متالیک سه ماهه ۵.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰

جزئیات ثبت نام ایران خودرو

برای ثبت نام و واریز وجه، لازم است متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد شود و پس از انتخاب خودرو و رنگ نسبت به واریز وجه صرفاً به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات شرکت ایران خودرو، اقدام کند. به واریز وجوه از طریق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نمی‌شود.

۲ -متقاضی می‌بایست پس از دریافت پیامک ردیف قرارداد و بعد از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت) آدرس و کدپستی (و شرکت بیمه‌گر از طریق میز کار مشتری اقدام کند. در غیر این صورت، هرگونه تأخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته ۱: امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر می‌باشد و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

نکته ۲: برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبای مربوط به خود را معرفی نماید.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد. 

شرایط فروش ایران خودرو

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. ضمناً متقاضیانی که در بخشنامه‌های قبلی فروش بدون قرعه کشی این محصول (بخشنامه -۴۴۰۲ و ۴۳۹۵) ثبت نام کرده‌اند، امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

۲. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۳. خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده و آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

۴. چنانچه مشتری در یک سال اخیر نسبت به بروز رسانی آدرس محل سکونت خود در سیستم راهور ناجا اقدام نموده و طی این مدت، محل سکونت خود را تغییر نداده است، نیازی به ارائه برگه احراز سکونت ندارد.

۵. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن از جمله تأخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

۶. در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیان (۳ درصد ماهانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۷. در صورت بروز تأخیر در تحویل خودرو، امکان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت.

۸. در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط این بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت ایران خودرو یک‌طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

۹. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می‌باشد و کلیه پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۰. شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

کد خبر 540502

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سایت ثبت نام ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو 1400 زمان ثبت نام ایران خودرو 1400 لینک ثبت نام ایران خودرو ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو نتایج قرعه کشی ایران خودرو نحوه ثبت نام ایران خودرو ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو خرداد 1400 مهلت ثبت نام ایران خودرو فرم ثبت نام ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام خودرو ثبت نام خودرو 1400 مراحل ثبت نام خودرو سایت ایران خودرو سایت ایران خودرو قرعه کشی سایت ایران خودرو ثبت نام سایت ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو سایت پیش فروش ایران خودرو سایت قرعه کشی ایران خودرو سایت خرید خودرو پیش فروش خودرو پیش فروش خودرو ایران خودرو پیش فروش خودرو 1400 پیش فروش ایران خودرو پیش فروش ایران خودرو 1400 قیمت پیش فروش ایران خودرو قیمت محصولات ایران خودرو محصولات ایران خودرو تحویل محصولات ایران خودرو قیمت ایران خودرو قیمت ایران خودرو و سایپا قیمت ایران خودرو کارخانه قیمت ایران خودرو امروز فروش فوری خودرو فروش فوري خودرو فروش فوری ایران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو فروش فوق العاده خودرو ایران خودرو ثبت نا هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک توربو شارژ اتوماتیک محصولات ایران خودرو خاکستری متالیک ایران خودرو بدون قرعه کشی مشکی متالیک تحویل خودرو ثبت نام واریز وجه سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد

پیمانه اقتصادی تابناک هر روز بسته‌ای خبری از آخرین اخبار و تحولات مهم اقتصادی ایران و جهان ارائه می‌کند؛ پیمانه‌ای شامل تغییرات ۲۴ ساعت اخیر از بازار‌هایی همچون ارز، خودرو، طلا، انرژی و مسکن، که در کنار آن به واکنش‌ها و صحبت‌های اقتصادی مسئولان نیز پرداخته می‌شود.

انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو

روزنامه دولتی ایران در گزارشی با عنوان پژو پارس پر حاشیه! نوشت: "طی روزهای اخیر فیلم‌های متعددی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد، ثبت‌نام‌کنندگان خودرو پژو پارس که با افزایش 50 درصدی قیمت‌ها روبه‌رو شدند، بشدت از اقدام شرکت ایران خودرو، ابراز گلایه می‌کنند و حتی برخی از آنها در حال گریه هستند. این اتفاق دو نگاه فکری را ایجاد کرده است. ایران خودرویی‌ها می‌خواهند این‌گونه القا کنند که اکثر کسانی که در حال گریه هستند، دلالان و سودجویانی هستند که می‌خواهند با جنجال‌آفرینی، وزارت صمت و سایر ارگان‌ها را تحت تأثیر قرار دهند تا افزایش قیمت اتفاق نیفتد و آنها با قیمت سال گذشته به خودروی ثبت‌نامی خود برسند. در خیلی از کانال‌های تلگرامی این ادبیات پرتکرار شده اما نگاه دیگر این است که 100 هزار نفر با شرایط سختگیرانه‌ای که وزارت صمت اعلام کرده بود، در سامانه یکپارچه خودرو برای پژو پارس ثبت‌نام کردند و اکنون ضمن مواجهه با خلف وعده شرکت ایران خودرو، با گرانی 160 میلیون تومانی این خودرو روبه‌رو شدند؛ لذا تنها راهکار آنها برای برون‌رفت از شرایط فعلی، پناه بردن به دستگاه‌های دولتی چون وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی است. محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سؤال «ایران» مبنی بر اینکه آیا این سازمان می‌تواند به مردم کمک کند تا آنها بتوانند از معضل پیش آمده عبور کنند، گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری، سازمان تعزیرات حکومتی، صالح به رسیدگی در پرونده‌های عدم تحویل خودرو تشخیص داده نشده و همچنین اعلام شده که دادگاه‌های حقوقی در زمینه پرونده‌های عدم تحویل خودرو صلاحیت رسیدگی دارند؛ لذا با وجود تمایل به کمک و حل‌وفصل چالش پیش آمده، از نظر قانونی این سازمان نمی‌تواند هیچ اقدامی انجام دهد و عملاً دادگاه‌های حقوقی مسئول پیگیری هستند."

عقب گرد شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت) با ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد ایستاد. معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند. نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

مراسم انعقاد قرار داد واگذاری شركت های استقلال پرسپولیس

مالکیت سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) طی مراسمی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر ورزش و جوانان، مدبران عامل دو باشگاه و پیشکسوتان ورزشی بطور رسمی به خریداران واگذار می شود.

افزایش نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله

هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد. قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد. قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند

بانک مرکزی اعلام کرد: امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموع معادل ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان ۱۲۴.۸ میلیون دلار آن معامله شد. به این ترتیب در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده ۳۰۲ میلیون دلار آن به فروش نرسید.

طلای جهانی چند دلار شد؟

قیمت طلا امروز، سه‌شنبه (۲۳ آوریل) افزایش یافت اما به دلیل کاهش نگرانی‌ها در مورد مناقشه گسترده‌تر در خاورمیانه، افزایش ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران و کاهش تقاضای شمش به عنوان پناهگاه، نزدیک به پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای در جلسه قبل بود. بهای هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۲۹ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.

کاهش قیمت سکه در بازار تهران

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۷۸۴ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. /ایرنا

حذف چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی

اول اردیبهشت ماه جاری، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی توسط هیأت دولت به میزان یک درصد تعیین و از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد. بر این اساس کالاهایی مانند گندم، برنج، شکر خام، روغن خام، دانه‌های روغنی، کنجاله سویا، جو، حبوبات، گوشت قرمز و گوشت مرغ مشمول این مصوبه هستند. نکته قابل توجه در این میان حذف چای از این لیست است. در این راستا مسعود طاهری کارشناسان صنعت چای کشور با انتقاد از این تصمیم دولت، حذف چای از لیست مذکور و افزایش حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده آن به ۱۰ درصد را تصمیمی نادرست خواندند. یکی از فعالان صنعت چای در این زمینه گفت: افزایش ارزش افزوده چای منجر به افزایش نرخ تمام شده آن و در نهایت رشد قیمت برای مصرف کننده نهایی می‌شود. وی اضافه کرد: علاوه بر این شاهد گسترش قاچاق این کالا به کشور خواهیم بود و حضور تجار رسمی در صحنه واردات چای کمرنگ می‌شود. /مهر

پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد

پیمان پاک قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار گفت: یکسری حوزه‌ها را می‌توان بدون اینکه بحران به‌وجود بیاید، مصرف ارزی‌شان را مدیریت کرد، مثلا سال گذشته در حوزه واردات گوشت منجمد گوسفند و گوساله ارز ۲۸۵۰۰ تخصیص ندادیم و ارز این محصول را به تالار دوم منتقل کردیم. وی افزود: با فراوانی که اتفاق افتاد، قیمت این محصول از ۴۰۰ هزار تومان به ۳۱۰ هزار تومان رسید و نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه با مدیریت درستی که انجام شد، کاهش قیمت هم اتفاق افتاد. وی بیان کرد: یکسری کالاها قابلیت این را دارد که در عین اینکه تاثیر کمتری در بازار و قمیت‌ها داشته باشد با یک مدیریت درست ارز مورد نیاز از تالار اول به تالار دوم منتقل شود و به آنها ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تعلق نگیرد.

هشدار یک مقام دولتی به ۲ سایت معروف فروش مسکن

ابوالفضل نوروزی - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی - درباره بخش املاک دو سکوی معروف اینترنتی گفته که چنانچه این دو سایت تا هفته آینده احراز هویت مالک و کد پستی ملک را فراهم نکنند، مسدود خواهند شد. به گفته وی، بعضا دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و نسبت به درج آگهی خانه‌هایی که وجود خارجی ندارند، اقدام می‌کنند. /ایسنا

درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان

یک منبع در وزارت نفت دولت مرکزی عراق به رسانه‌های عراقی اعلام کرده است که سازمان کشورهای صادرکننده (اوپک) به‌طور ویژه از حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق خواسته است که با هدف کاهش نگرانی‌های اقتصادی به روند از سرگیری صادرات نفت میدان‌های نفتی منطقه کردنشین با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه شتاب ببخشد. به گفته این منبع، اوپک به دولت عراق مجوز داده است که روزانه تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت از منطقه کردنشین این کشور با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه انتقال دهد و از طریق پایانه نفتی جیهان ترکیه روانه بازارهای جهانی کند. بر اساس این گزارش، در پاسخ به درخواست اوپک، عبدالغنی این درخواست را به محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق ارسال کرده و منتظر پاسخ است. /مهر

بهادری جهرمی: واردات خودروی کارکرده صرفا از مناطق آزاد تصویب شد

بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز گفت: واردات خودروی کارکرده در این مقطعی که هستیم صرفا از مناطق آزاد تصویب شده و ابلاغ شده است آیین نامه دیگری در این زمینه ابلاغ نشده است. وی افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۴ هزار خودروی نو به ارزش بیش از ۲۲۲ میلیون دلار وارد شد که رشد ۲۰ برابری نسبت به ۱۴۰۱ داشته است. /ایرنا

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل