Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کتابخانه و موزه ملی ملک همزمان با هفته بزرگداشت معلولان، تعدادی از شهروندان تهرانی دارای معلولیت را به همراه اعضای خانواده شان به میزبانی نشست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف شده بر آستان قدس رضوی، مهمانان در این دیدار، از تالار‌های گوناگون کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید همراه با برپایی جشن خانوادگی ویژه افراد دارای معلولیت با همکاری شهرداری تهران در محوطه بیرونی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک انجام گرفت.
میهمانان در این مراسم از آثار نفیس تاریخی و هنری تالار‌های گوناگون کتابخانه و موزه ملی ملک همچون «هنر و زندگی»، «تمبر»، «هزارداستان»، «سکه»، «خوش‌نویسی و نگارگری» و «حاج حسین آقا ملک» دیدار کرده، با گوشه‌ای از خدمات نیک‌اندیشانه این واقف بزرگ معاصر ایران و نقش وقف در پاسداری آثار فرهنگی آشنا شدند.
موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، از معدود کتابخانه‌ها و موزه‌های کشور به شمار می‌آید که از ساختمانی همخوان با امکانات مناسب زیرساختی برای میزبانی از معلولان و جانبازان فرهنگ‌دوست بهره می‌برد.
طراحی رمپ‌های مناسب برای گذر صندلی چرخدار، از ورودی ساختمان موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک تا تالار‌های گوناگون آن، همچنین فراهم‌آوردن مسیر‌های ویژه برای حرکت معلولان، موجب شده است این موسسه میزبان این فرهنگ‌دوستان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کتابخانه معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان

به گزارشی خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سید مجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

کد خبر 6092290

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید