Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رزاق‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص پیگیری دستگاه قضایی برای حادثه رانش عدالت ۳۳ (چاله باغ) گرگان اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوع بلافاصله بازدید میدانی از محل انجام شد و با افراد حاضر صحبت و تحقیق لازم انجام شد.

وی ادامه داد: موضوع بلافاصله به شهرداری منعکس شد و اقدامات ایمنی لازم شکل گرفت و اخطارهای لازم برای مغازه‌های اطراف صادر شد و در حال پیگیری برای جبران خسارت مالکان مغازه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان گرگان در پاسخ به این سوال که این دومین رانشی است که در این عملیات ساختمانی رخ می‌دهد بیان کرد: بله درسته، اقدامات اولیه‌ای که صورت گرفت اقدامات مناسب نبود و ما شاهد این اتفاق بوده‌ایم.

رزاق‌نژاد تاکید کرد: ما مکاتباتی را با شهرداری گرگان انجام دادیم و شهرداری مکلف است اقداماتی را طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انجام دهد تا ایمنی لازم حفظ شود.

وی در خصوص اینکه کارشناسان معتقدند این مکان مناسب برای ساخت و ساز نیست و رئیس سازمان نظام مهندسی از نظر کارشناسی این مکان را برای فضای سبز مناسب دانسته، گفت: شاید نظرات کارشناسان متفاوت باشد اما از رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان انتظار داشتیم این نظر را به دادستانی منتقل می‌کرد و اگر چنین نظری دارد باید به ما منعکس می‌کرد و حال با بیان این نظر از سوی شما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد که اگر این موضوع صحت داشته باشد ساخت و ساز را متوقف خواهیم کرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: ما از نظام مهندسی و شهرداری با جدیت مطالبه‌گری خواهیم کرد و اگر به واقع از نظر کارشناسی این منطقه امکان ساخت و ساز چنین سازه‌ای وجود نداشته باشد اجازه ساخت نخواهیم داد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان عدالت باغ دستگاه قضایی دادستانی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی