Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد که تیمش در مصاف با تیم‌های مدعی قهرمانی موفق عمل کند.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به مرحله‌ای رسیدیم که سخت‌ترین دوره نیم‌فصل اول برای ما رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار زیادی می‌تواند به ما وارد شود. امیدوارم در مصاف با تیم های مدعی موفق عمل کنیم. ما با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده است. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

او درباره داوری‌های لیگ گفت: فشار زیادی به داوران وارد می‌شود. من وقتی اسم داور بازی را دیدم خوشحال شدم. امیدوارم سوت‌ها طوری زده شود که هیچ تیمی ضرر نکند. تمرکز ما روی کار خودمان است. امیدوارم تیمی به دنبال امتیاز گرفتن از داور نباشد. مطمئنم داور بازی تحت تاثیر شرایط قرار نخواهد گرفت.

حسینی درباره عملکرد استقلال در هشت هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر گفت: من درباره استقلال نمی‌توانم صحبت کنم. این تیم یک سرمربی خوب دارد. تیم ما یک تیم جوان است که می‌تواند از بازی‌های سخت استفاده کند. امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد چون در بازی با صنعت نفت آبادان این طور نبود.

سرمربی پیکان درباره محروم و مصدوم‌های تیمش گفت: ما خوشبختانه تمام بازیکنان خود را داریم.

حسینی درباره زمین محل برگزاری بازی تیمش نیز گفت: به نظر من داشتن یک زمین اختصاصی مناسب برای هر تیمی واجب است. تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند باید زمین‌های اختصاصی داشته باشند.

دیدار دو تیم استقلال و پیکان روز پنج‌شنبه در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پيكان مجتبی حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟