Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:53:28 GMT

انهدام یک تیم تروریستی با دستگیری اعضای آن

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۷۹۹

انهدام یک تیم تروریستی با دستگیری اعضای آن

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی و دستگیری اعضای آن خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: یک تیم تروریستی وابسته به سرویس های بیگانه در سال جاری که به اقدامات ضدامنیتی مبادرت کرده و گشت انتظامی شهرستان ماهشهر را مورد حمله مسلحانه قرار داده بود، شناسایی و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است با هوشیاری ماموران انتظامی و تلاش هدفمند و رصد دقیق عوامل تروریستی، این باند خرابکار شناسایی و با تسلط اطلاعاتی کامل و طی چند عملیات منسجم تمامی اعضای مرتبط با این باند در مخفیگاهایشان دستگیر و برای رسیدگی قضائی به مراجع ذیصلاح تحویل گردیدند.

این باند تروریستی مخوف منتسب به گروه های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس های اطلاعاتی بیگانه بوده و از سوی آنها هدایت و حمایت می شده است.

گفتنی است، این تیم در شهادت ستواندوم "ضرغام پرست" و مجروحیت یکی دیگر از ماموران خدوم ناجا نقش اصلی را داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز فرماندهی کل انتظامی تروریستی مخوف ستواندوم ضرغام پرست آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه