Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:11:08 GMT

دمای هوای گیلان طی فردا تا ۱۲ درجه گرم می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۸۸۱

دمای هوای گیلان طی فردا تا ۱۲ درجه گرم می شود

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هشت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز وزش باد گرم در نواحی جلگه ای نیز آغاز می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها دانست و اظهار کرد: رودبار با ۱۹ درجه سلسیوس و آستارا با ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دمای هوای رشت را بین هشت تا ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی تا فردا در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه وزش باد گرم طی امروز و به ویژه فردا در برخی مناطق شدید تا خیلی شدید خواهد بود و افزایش نسبی دما مورد انتظار است، تصریح کرد: از اواخر وقت امروز وزش باد گرم در نواحی جلگه ای نیز آغاز می شود.

دادرس، از افزایش هشت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از عصر و شب پنجشنبه تا روز جمعه شاهد گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه خواهیم بود و لذا بارش باران پیش بینی می شود.

وی از احتمال آسیب به سازه های سست و موقت، سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع خبر داد و متذکر شد: در نواحی ساحلی نیز شاهد وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج تا ۷۰ سات خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي وزش باد گرم وزش باد گرم دمای هوای ۱۲ درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده