Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهرها گفت: شهرداران کارآمد و طبق قوانین انتخاب کنید و با هم توافق کنید و بدانید مردم در شوراها هیچ کاری به مسایل جناحی و حزبی ندارند و اگر بررسی کنید حدود سه تا پنج درصد از مردم شاید چنین دغدغه ای داشته باشند چرا که مردم بیشتر از ما کار می خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زینی وند، عصر امروز ۱۷ آذرماه در جلسه نشست شورای اسلامی استان کرمان گفت: با هیات رییس منسجم و با برنامه در شورای عالی استان ها به نفع استان و در راستای منافع استان نقش آفرینی کنید.

وی با بیان اینکه استانداری پشتیبانی لازم را از شوراهای اسلامی خواهد کرد، در ادامه خطاب به اعضای شورای اسلامی استان گفت: حتما بحث قوانین را جدی بگیرید و در برخی جاها تصمیمات غیرقانونی باعث سلب اعتماد مردم می شود لذا بر قوانین مسلط باشید.

استاندار کرمان بر لزوم نظارت دقیق قانونی شوراها بر کار شهرداری ها تاکید کرد و در ادامه نظارت را به معنای دخالت ندانست و تصریح کرد: بدنه شهرداری ها از تراکم نیرو رنج می برد که باعث ناکارآمدی شهرداری ها می شود و شغل آفرینی با کارمندی درست نیست و باید شهرداری ها چابک سازی شوند.

وی با تاکید برآنکه نظارت لازم بر نحوه هزینه کرد اعتباراتی که از محل ارزش افزوده در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد، تاکید کرد و افزود: استان کرمان با توجه به بافت جمعیتی جزو کم مساله ترین استان ها در زمینه انتخاب شهردار بوده است.

زینی وند با بیان این مطلب که ما محصول مردم سالاری اسلامی هستیم، اظهار کرد: شورای که شش ماه نتوانسته شهردار خود را انتخاب کند آیا انتظار دارید این شورا برای مردم کار کند و بدانید که شوراها بیشتر از ارگان های دیگر بر زندگی مردم تاثیر می گذارند.

وی افزود: زندگی مردم را بیش از این معطل نکنید و معاونت عمرانی استانداری و فرمانداران در هیات حل اختلاف موضوع را بررسی و طی روند قانونی تصمیم گیری و حتی انحلال شورا را در دستور کار قرار دهید زیرا هیچ چیزی مهمتر از منافع مردم برای ما نیست و تقاضا داریم سریعتر رفع اختلاف شود.

استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهرها گفت: شهرداران کارآمد و طبق قوانین انتخاب کنید و با هم توافق کنید و بدانید مردم در شوراها هیچ کاری به جناح ندارند و اگر بررسی کنید بیش از سه تا پنج درصد از مردم شاید دغدغه جناح داشته باشند و مردم بیشتر از ما کار می خواهند.

وی با بیان این مطلب که به مسایل خدمات شهری توجه کنید و ما هم به شما کمک می کنیم، تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم در برخی از نقاط در ورودی شهرها نخاله تلنبار شده است؛ ورودی شهرها نازیبا بود و چنین مواردی نشان دهنده ناکارآمدی مسئولین شهری آن شهر است و به سمت زیباسازی شهرها سوق یابید.

زینی وند تاکید کرد: مگر دشت ها بی صاحب هستند که نخاله ها را در آنجا می ریزید؛ باید شهرها برای مردم نشاط آور باشد؛ همچنین در کنار مسایل عمران شهری باید به ابعاد فرهنگی، نشاط آفرینی نیز توجه کنید.

وی با تاکید برآنکه بر امور شهرداران نظارت خواهیم کرد، افزود: برای مردم کار صادقانه کنید و به اقتصاد شهری نیز توجه کنید.

به گزارش ایسنا، مصطفی آیت الهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه این شورا ۲۳ عضو دارد، گفت: ۴۱ درصد جمعیت استان، روستایی است و دو هزار و ۴۷۱ دهیاری در سطح استان داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه سه هزار و ۱۵۲ روستا فاقد شورا و دهیاری در استان داریم.

همچنین شهسواری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: تاکنون حکم ۶۱ شهرداری صادر شده و هفت شهرداری استان هنوز تعیین تکلیف نشده است که از این تعداد دو مورد آن هنوز از طرف شورای اسلامی آن شهرها کسی معرفی نشده است و مابقی به دلیل آنکه فرد معرفی شده به استناد قوانین دارای صلاحیت لازم نبوده اند.

به گزارش ایسنا، منصور عزیزآبادی با ۱۲ رای به عنوان رئیس و یعقوب الله بخشی با ۱۲ رای به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی استان کرمان انتخاب شدند. همچنین ثریا نیک نفس و مرتضی دهقانیان به عنوان منشی و محمد مداومی به عنوان سخنگوی و عباس ابراهیمی به عنوان هیات حل اختلاف شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

برپایه این گزارش، آقایان خداداد خارایی، علیرضا عباس زاده و غلامرضا پوربلوچی به عنوان اعضای شورای عالی استان انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی کرمان مجلس شورای اسلامی مسائل حزبی و جناحی شورای اسلامی استان استاندار کرمان اعضای شورای شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند

به گزارش همشهری آنلاین سعید دقیقی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

کد خبر 848225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است