Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرائم رانندگی در سال‌های ۱۳۹۹ و قبل آن بخشیده شد.

او با بیان اینکه درگاه‌های بانکی واپلیکیشن"پلیس من" تنها مسیرمطمئن پرداخت جرائم است افزود: رانندگان تا سی ام دی ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت کرده و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال استان اظهار داشت: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

او با اشاره به بهترین روش برای پرداخت جرائم رانندگی، گفت: رانندگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن "پلیس من" بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده کنند.

سرهنگ رضایی بیان داشت: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن "پلیس من" استفاده از درگاه‌های بانکی است و هموطنان حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه جرائم رانندگی جرائم رانندگی پرداخت جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!