Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@00:29:47 GMT

توانمندی و تخصص ملاک انتخاب مدیران خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۹۱۲۶

توانمندی و تخصص ملاک انتخاب مدیران خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: توانمندی و تخصص ملاک انتخاب مدیران در این استان خواهد بود.

حسین نژاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ملاک شما برای انتخاب مدیران در این استان چه چیزی است؟ اظهارکرد: شرح وظیفه هر وزارت خانه مشخص است و در آن شرح وظیفه، شرایط احراز هر مدیری نیز آمده که بر اساس تحصیلات، سوابق و تعهد مشخص شده و سعی ما بر این است اگر مدیری توانمند است و شرایط احراز را دارد بحث انتخاب مدیر جدیدی نیست و کار خود را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما اگر بر اساس شرایط پیش آمده نیاز به مدیر جدیدی باشد، شرایط احراز و تعهد وی بررسی می شود و در حالت یکسان اگر دو نفر پیشنهاد شده بودند که یکی بومی و دیگر غیر بومی بود به طور حتم شخص بومی انتخاب خواهد شد.

حسین نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه خراسان شمالی از لحاظ شاخص های مختلف، عقب ماندگی های فراوانی دارد و برنامه برای ارتقای این شاخص ها چه چیزی است؟ بیان کرد: شاخص های توسعه یافتگی برای هر استان و منطقه ای مشخص است که باید طی شود، از سوی دیگر ظرف بودجه کشور و فصول آن و همچنین سهمیه استان ها نیز مشخص است.

وی افزود: بخشی از بودجه مربوط به اعتبارات جاری می شود که اجتناب ناپذیر است و باید پرداخت شود و بخش دیگر اعتبارات عمرانی است که بر اساس ضرایب بین استان ها توزیع می شود.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: استان این اعتبارات را در قالب فصول مختلف میان شهرستان ها و شهرستان ها میان ادارات خود توزیع می کند و این به معنای آن نیست که معجزه ای رخ دهد و استاندار بگوید تا پایان سال مواردی را رفع می کند.

وی تاکیدکرد: اما یک استاندار می تواند تلاش کند و با چانه زنی افزایش شاخص ها را با ورود به سازمان مدیریت، جاانداختن استان و شناساندن محرومیت ها کار را تا جایی پیش ببرد و داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خراسان شمالي خراسان شمالی شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم

افراسیابی، کارشناس سواد رسانه در برنامه سلام تهران در رابطه با شناسایی صفحات جعلی از صفحات درست توسط احراز هویت با اشاره به اینکه در شبکه‌های اجتماعی باید به درستی صفحات مجازی پی ببریم و بعد وارد آن شویم، گفت: یا باید صاحب آن صفحه را بشناسیم و یا اینکه تأیید هویت شده باشد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران