Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کش و قوس‌های فراوان رحمان رئوفی به عنوان سمربی جدید تیم والیبال آذرباتری ارومیه معرفی شد.

خبرگزاری میزان - پس از نتایج ضعیف تیم والیبال آذرباتری ارومیه با هدایت فرهاد نفرزاده و کسب تنها ۲ برد از ۱۱ بازی، بالاخره صبر مدیران این باشگاه در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل به سر آمد و در نهایت باشگاه آذرباتری به همکاری خود با نفرزاده پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کنار گذاشتن نفرزاده از سکان هدایت تیم آذرباتری مدیران این باشگاه در نظر داشتند هدایت تیم را به یک مربی بومی بسپارند و از همین رو از امیر ملک‌زاده، دستیار محمد رضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به عنوان سرمربی آینده آذرباتری نام برده می‌شود و طبق شنیده‌ها طرفین منتظر اعلام رضایت تندروان برای جدایی ملک‌زاده از شهرداری ارومیه و پیوستن به آذرباتری بودند، اما در نهایت به دلیل عدم توافق مالی طرفین این انتقال رخ نداد.

پس از این اتفاق رحمان رئوفی، سرمربی گنبدی که دستیار نفرزاده در فصل جاری بود و سابقه چندین سال حضور در تیم ملی والیبال ساحلی را در کارنامه دارد به عنوان سرمربی جدید آذرباتری در تمرین امروز معارفه شد.

یکی از نکات جالب در این فصل از لیگ برتر والیبال تغییرات زیاد در کادر فنی تیم‌ها بوده به طوری که پس از گذشت ۱۱ هفته ۳ تیم شهرداری گنبد، هورسان رامسر و آذرباتری ارومیه مربیان خود را تغییر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: افشاردوست مدرس فدراسیون جهانی والیبال شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال آذرباتری ارومیه رحمان رئوفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال آذرباتری ارومیه رحمان رئوفی آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری