Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجود آسانسور در ساختمانی‌های امروزی آن قدر حیاتی و ضروری شده است که بسیاری از خانه‌ها و یا محل کارهایی که آسانسور ندارند با قیمتی بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسند و فروش آن‌ها نیز کار سختی است. بنابراین خرید آسانسور یکی از احتیاجات امروزی است که ممکن است هر ساختمان ساز و یا مدیر ساختمانی به آن احتیاج پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده برندهای جهانی

تمکین فولاد آسانبر نماینده انحصاری برندهای مختلف و مطرح دنیا است که در ایران خدمت ارائه می‌دهد و تاکنون در پروژه‌های مختلف و بزرگی مانند خط ۷ مترو تهران و یا برج میلاد و سیتی سنتر اصفهان کیفیت خدمات خود را نشان داده است. همچنین جرثقیل سقفی، سیم بکسل، روغن سیم بکسل و آسانسور برند از جمله مواردی است که می‌توانید از این شرکت خریداری کنید. مجتمع‌های تجاری کوروش مال، ارگ تجاری تجریش و فروشگاه‌های هایپراستار، شهروند ویاس از جمله مکان‌های بزرگ و مطرحی است که جزو تجارب و سوابق این شرکت محسوب می‌شود.

تنوع محصولات در خرید آسانسور و خرید پله برقی

تنوع محصولات مختلف و نیز شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باعث می‌شود کار برای خریداران سخت‌تر شود چرا که دانش خرید آسانسور و نیز خرید پله برقی و سرویس و نگهداری آسانسور دانشی تخصصی است و هر کسی علم لازم برای خرید بهترین محصول را ندارد. اگر تاکنون ساختمانی ساخته‌اید و یا قصد تعویض آسانسور خراب محل زندگی و یا محل کار خود را داشته‌اید احتمالا با سردرگمی خرید بهترین آسانسور مواجه شده اید.

آسانسورهای مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به نوع موتور و کابین و دیگر ویژگی های‌شان دسته‌بندی می‌شوند. امنیت آسانسور مهم‌ترین ویژگی یک آسانسور خوب است بنابراین نمی‌توان صرفا به خاطر ارزان بودن یک آسانسور جان استفاده کنندگان از آن را به خطر انداخت. بهترین راه برای خرید آسانسور و خرید پله برقی اعتماد به شرکتی با سابقه و خوشنام است که بتوان به محصولات آن اعتماد کرد.

خرید پله برقی و ضرورت‌های آن

یکی دیگر از وسایل پر استفاده در جامعه امروز پله ­برقی است. از پل عابر پیاده تا پاساژ‌ها و بیمارستان‌ها و یا حتی ساختمان‌های بزرگ این روزها به پله برقی نیاز دارند. برای این که بتوانید یک پله برقی مطمئن و با کیفیت بخرید می‌توانید به شرکت تمکین فولاد آسانبر اعتماد کنید.

سرویس و نگهداری پله برقی و آسانسور

اگر صاحب ساختمان و یا کسب و کاری هستید سرویس و نگهداری دوره‌ای آسانسور و یا پله برقی از جمله ضرورت‌های نگه داری ساختمان است. برای حفظ امنیت ساختمان باید علاوه بر رعایت نکات ایمنی مورد نیاز به صورت دوره‌ای نیز آسانسور و پله برقی خود را به دست تکنسین‌های مجرب بسپارید تا بتوانند با ارائه تجارب و توصیه‌های لازم عمر آن‌ها را افزایش دهند و نیز هزینه‌های تعمیرات احتمالی را نیز کاهش دهند چرا که هر چه تعمیرات مورد نیاز به تاخیر انداخته شود هزینه‌های آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

سرویس کار آسانسور باید برای ارزیابی آن حتما در محل حضور پیدا کند تا بتواند با انجام تست‌های مختلف سلامت آن را تایید کند و اگر ایرادی داشت نسبت به رفع ایرادش اقدام کند. فراموش نکنید که بسیاری از ایرادهایی که ممکن است وجود داشته باشد فقط توسط متخصص قابل تشخیص است و به راحتی نمی‌توانید آن را فهمید.

خرید رمپ و پیاده رو متحرک

رمپ یکی از تجهیزات ضروری برای هر ساختمان پرترددی می باشد

پیاده رو متحرک نیز از جمله تخصص‌های شرکت تمکین فولاد آسانبر است که اگر به آن نیاز دارید می‌توانید به اجرا کننده پروژه طولانی‌ترین پیاده رو متحرک ایران اعتماد کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 خرید آسانسور خرید پله برقی رپرتاژ آگهی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 خرید پله برقی خرید آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!