Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و آقای حاج علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و در فضایی صمیمانه و با حضور دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه از تمامی سلایق، مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

به گزارش برنا از ایلام ;مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، حاج علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام،  حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر کوخایی زاده سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر ویسه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر شکری سرپرست معاونت دانشجویی، دکتر امامی پور مدیر امور فرهنگی و اجتماعی و جمع زیادی از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه شب گذشته در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با تبریک روز دانشجو و ابراز خرسندی به جهت حضور در بین دانشجویان دانشگاه ایلام، اظهار داشت: 16 آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است، که شهیدان احمد قندچی، آذر شریعت رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا در آذر  16 آذر 1332با تفکر، گفتمان و منش شهادت‌طلبی، جو اختناق آمیز آن شب‌های ظلمانی را شکستند و به جنبش دانشجویی هویت بخشیدند.

وی افزود: بواسطه قوام این جنبش بود، که حضرت امام خمینی (ره)  فعالانه وارد عرصه مبارزه شد و انقلاب اسلامی به پیروز رسید و بعد در دفاع مقدس بعنوان نگین آزادی خواهی در تاریخ اسلام خودنمایی کرد و بواسطه همین جنبش بود که روحیه دفاع و شهادت یک آرمان مقدس شد، به گونه‌ای که شهید احمد متوسلیان آنرا در غربت سرود و  هرگز برنگشت.

استاندار ایلام گفت: اگر امروز به مرزهای بالای علم و فناوری دست پیدا کرده‌ایم، به واسطه تولید علم و شیوه مدیریت آن است، که نتیجه  اعتماد به جنبش دانشجویی است، که در آن جوانان اندوخته خود را با معنویت در آمیخته و در راستای خدمت به بشریت و عمران و آبادانی بکار گرفتند.

 بهرام نیا، با بیان اینکه دستیابی به فناوری‌های نوین و قرار گرفتن در بین قدرت‌های برتر جهان از نظر نظامی و علمی، مرهون تلاش و جهاد علمی همین جنبش دانشجویی است، گفت: امروزه جنبش دانشجویی در تمامی دانشگاه‌ها وجود داشته و دانشجویان  بخوبی نقش خود را در این راستا ایفا می‌کنند، همه دانشجویان باید نظرات خود را در یک چارچوب قانونمند ارائه دهند، چرا که تضارب آرا پیش نیاز توسعه و پیشرفت هر منطقه است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دانشجویان با نقد منصفانه و دلسوزانه برای توسعه استان از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود استفاده کنند تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها به مردم خدمت رسانی کنیم، تأکید کرد: دانشجویان رعایت اخلاق و تقوا را، نصب‌العین تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند.

بهرام نیا با بیان اینکه دانشجویان باید فعالیت سیاسی داشته باشند، اظهار داشت: دانشجویان باید در دانشگاه به درجه بالایی از بینش و درک سیاسی برسند و نسبت به سرنوشت خود، جامعه و مسائل سیاسی حساسیت داشته باشند، مسائل داخلی و خارجی را تجزیه و تحلیل کرده و همواره بعنوان ناظری بصیر، عملکردها و تصمیم گیری‌ها را تجزیه و تحلیل نمایند و همواره با دلسوزی خطا و لغزش‌های احتمالی را نیز گوشزد کنند.

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنانش با بیان اینکه وامدار هیچکس نیستم و تنها وامدار نظام هستم و در انتصابات شاخصه هایی چون مدیریت جهادی و انقلابی، تعهد و پاکدستی و روحیه فساد ستیزی و ضد تجمل گرایی را دنبال می‎کنم، گفت: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیاری در تمامی حوزه هاست، که شتاب توسعه  آن،  نیازمند همدلی، همراهی و هم آوایی دانشجویان، مردم و نخبگان در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشجو نماینده مردم مجلس شورای مقام معظم رهبری فرهنگی و اجتماعی حضرت امام خمینی انقلاب اسلامی دفاع مقدس علم و فناوری جهان توسعه و پیشرفت خدمت رسانی اخلاق جامعه نخبگان دانشگاه روز دانشجو استاندار ایلام دانشگاه ایلام جنبش دانشجویی روز دانشجو بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم/ دانشجویان نشریات دانشجویی، خط قرمزها را کنار بگذارند
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا