Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از بازی تیمش مقابل بارسلونا و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه بدون تماشاگر آلیانتس آره‌نا با نتیجه 3 بر صفر بر بارسلونا غلبه کرد تا با رکورد صد درصد پیروزی راهی مرحله بعد شود، پس از این بازی گفت: ما کاملاً بر بازی تسلط داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با یک حریف بزرگ روبه‌رو شدیم که برای رسیدن به مرحله بعد به برد نیاز داشت، اما به آنها اجازه ندادیم که خودشان را در بازی جا بیندازند.

وی افزود: در نیمه دوم ما کمی بیشتر به دفاع پرداختیم و همین باعث شد تا بارسلونا کمی بیشتر صاحب توپ شود، اما من بر این باورم که می‌توانستیم در این بازی بیشتر از سه گل به ثمر برسانیم. ما در مرحله گروهی تنها سه گل دریافت کردیم و 22 گل هم به ثمر رساندیم که این آمار خوبی است.

سابیتزر در نیم‌فصل دوم به ترکیب بایرن باز خواهد گشت

سرمربی بایرن مونیخ در پایان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه بارسلونا اظهار داشت: من معتقدم که این کوه عظیم از بدهی به سادگی بر سر باشگاه بارسلونا می‌چرخد. آنها ممکن است نتوانند کاری را که معمولاً در بازار نقل‌وانتقالات انجام می‌دادند، صورت دهند. وقتی شما 1.5 میلیارد یورو بدهی دارید، فکر نمی‌کنم این راه خوشایندی برای گذران زندگی باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا یولیان ناگلسمان بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا یولیان ناگلسمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟