Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تقی زاده مسئول روابط عمومی استانداری کرمان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با موضوع برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: محور اصلی جلسه امروز ما در خصوص برنامه‌های مرتبط با دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی است.

او افزود: در تمامی شهرستان‌ها هر روز یک برنامه دارد و در شهرستان‌های رابر کرمان و گلباف برنامه‌های ویژه تری در نظر گرفته شده است، از همکارانم در روابط عمومی‌ها خواستارم که چند بعدی به برنامه‌ها نگاه کنند و برنامه ریزی کنند، ما باید نگاه ملی داشته باشیم و باید با همه استانداری‌های سراسر کشور در ارتباط باشیم و  محتوا بفرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجم شعاع بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: که حاج قاسم را به چشم یک فرد نگاه نکنید بلکه به عنوان یک درس آموز نگاه کنید، حاج قاسم شخصیتی بود جامع که همه ویژگی‌های اخلاقی انسانی و اسامی را در خود جمع کرده بود که مقام معظم رهبری گفتند به عنوان یک مکتب به ایشان نگاه کنیم.

او افزود: حاج قاسم مصداق کامل مکتب اهل بیت و امام حسین است و حاج قاسم به این مکتب عینیت بخشید.

انجم شعاع بیان داشت: ما اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را عملیاتی کنیم و آن را معرفی کنیم به جامعه باید این مکتب را با همه ویژگی‌ها معرفی کنیم؛ ان چیزی که حاج قاسم را تبدیل به مکتب کرد تنها بعد نظامیش نبود در کنار این رعایت مسائل اخلاقی دینی و مسائل اسلامی و در خط ولایت بودن و از خود گذشتن باعث شد تا ایشان به این مرتبه برسد.

او افزود: چند خصوصیات حاج قاسم که باید به ان‌ها اشاره کرد، اخلاص ایشان بوده است و برای رضای خدا کاری را انجام میداد، ولایت پذیری حاج قاسم، ایشان خودشان را سرباز ولایت میدانستند و هر چه مقام معظم رهبری می‌گفتند به آن عمل می‌کرد.

او گفت: حاج قاسم حتی در صحبت‌های خود گفته است که دوست دارم کرمانی‌ها ولایتی باشند و ولایتی بمانند.

انجم شعاع افزود: شهید حاج قاسم در بحث مبارزه با استکبار به  ان چیزی که اسلام و ولایت گفته بود عمل می‌کرد و همین خصوصیات باعث شد تا حاج قاسم به عنوان یک مکتب معرفی شود.

او گفت: وظیفه‌ای که ما داریم این است که شهید حاج قاسم را به عنوان مکتب با همه ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی که داشت معرفی کنیم و برای اینکه معرفی کنیم باید تلاش و کار کنیم.

انجم شعاع تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید در این زمینه فعالیت داشته باشید و کرمان را هم از لحاظ فضا سازی و هم از نظر تبلیغات آنگونه که در شان حاج قاسم است معرفی کنیم و کار‌های لازم را انجام دهیم.

او گفت: کاری که سال گذشته صورت گرفت و یک طرح واحد را برای دستگاه‌ها جهت فضا سازی ارسال کردیم این کار هم امسال انجام میشه.

انجم شعاع بیان داشت: دستگاه‌هایی که برایشان مقدور است در زمینه چاپ و طراحی پوستر کمک کنند و در خصوص نمایشگاه هم نمایشگاه عکس حاج قاسم را در ادارات بر پا کنیم.

علی رمضانی مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان در این جلسه گفت: حاج قاسم شاه بیت سفارشش نظام جمهوری اسلامی بود و میگفت اگر این حرم بماند بقیه حرم‌ها می‌ماند.

او افزود: کسی که بخواهد روح حاج قاسم را شاد کند باید یک رسانه فعال در مقابل یاس پراکنی‌های دشمنان باشدو بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی است برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن تاثیر گذار و مهم است.

علی رمضانی بیان داشت: ما باید در سالگرد شهادت سردار سلیمانی هر کار که می‌توانیم انجام دهیم، سند هویتی ما حاج قاسم است.

او افزود: کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام باید تبدیل به یک مطالبه عمومی در سطح کشور و استان شود، ما در استان هر کاری که انجام می‌دهیم باید از جمله کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام استفاده کنیم.

شیخ شعاعی رئیس کمیته فضاسازی و معاون شهردار کرمان در این جلسه گفت: معبر گنبد جبلیه تا مزار سردار طراحی‌های ویژه‌ای دارد صورت میگرد و مسیر فرودگاه تا میدان آزادی و ورودی‌های شهر فضاسازی می‌شود.

او افزود: نقشه‌های گردشگری و همچنین مسیر‌هایی که به مزار حاج قاسم ختم میشوند را هم طراحی کرده ایم تا در اختیار زائران قرار دهیم.

شیخ شعاعی بیان داشت: ظرفیت‌های تبلیغات محیطی که عزیزان دارند را کامل به کار گیرند و نکته‌ای که خواهش داریم این است که در طراحی‌ها چه در فضا‌های داخلی و بیرونی سراغ طرح‌های مفهومی‌تر برویم.

او افزود: بعضی ادارات در مسیر‌های اصلی هستند و خواهشمندیم که حراسات این ادارات برای راهنمایی درست زائران توجیه شوند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالگرد شهادت شهید سلیمانی روابط عمومی ها حاج قاسم معرفی کنیم انجم شعاع برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین