Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب مسیحی صبح امروز در تشریح صدور احکام سبز قضایی برای مختلفان محیط زیستی در هرمزگان اظهار کرد: چندی قبل متخلفان شکار و صید در شهرستان بستک به همراه سه خرگوش و لاشه 10 قطعه تیهو شکار شده دستگیر و پرونده تخلف برای آنان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: پس از بررسی توسط مراجع قضایی رای نهایی صادر شد و قاضی پرونده علاوه بر صدور محکومیت و پرداخت جرایم، فرد متخلف را مکلف کرد که در مدت مشخص زیر نظر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نسبت به تهیه تصاویر و بروشور مربوط به پرنده  تیهو جهت آگاهی بخشی از اهمیت این گونه تهیه و همچنین نسبت به اشاعه فرهنگ زیست محیطی در منطقه و همچنین اطرافیان خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست همچنین درباره احکام صادره در دو پرونده دیگر زیست محیطی نیز عنوان داشت: در دو پرونده دیگر نیز متخلفان مکلف شدند تعدادی آبشخور در زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان با نظر و نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بستک بسازند. 

به گزارش فارس، قاضی حاجی‌زاده قاضی اجرای احکام کیفری و رئیس دادگستری شهرستان بستک و قلندری قاضی صادر کننده رای مسؤول صدور این احکام سبز بوده‌اند که سال گذشته نیز یک بار از سوی رییس کل دادگستری هرمزگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: صدور احکام سبز هرمزگان بندرعباس بستک محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان