Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: دشمنان نظام اسلامی امروز با صراحت به بی تاثیر بودن تحریم های ظالمانه اعتراف کردند.

وزیر اطلاعات افزود: باید یک حرکت انقلابی برای خدمت به این مردم شکل بگیرد و شرایط کنونی کشور از جمله وجود وفاق و همدلی بین مسئولان زمینه را برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین خطیب ادامه داد: همت و تلاش دولت سیزدهم بر این قرار گرفته که بتوانند خدمت موثری را برای مردم انجام بدهد بنابراین باید با همت مسئولان و بسیج امکانات در راستای امیدواری مردم گام برداشت.

وزیر اطلاعات گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار در مجامع بین الملل به ویژه مذاکرات حضور یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز وجود امنیت پایدار، وحدت و انسجام در بین مسئولان و احزاب را از ویژگی های برجسته این استان دانست و گفت: تعامل، همفکری و وفاق بین مسئولان شرایط خوبی در استان حاکم کرده است.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» افزود: استان همدان حدود هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که افزون بر ۱۰۰ تن از آنان شهدای روحانی هستند.

 وزیر اطلاعات صبح امروز وارد همدان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ علما و شهدای گرانقدر این استان ادای احترام کرد.

قرار است وزیر اطلاعات در شورای اداری استان همدان سخنرانی کند همچنین در این نشست مدیرکل جدید اطلاعات استان همدان معارفه می شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم وزارت اطلاعات وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان