Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ گروه‌های جهادی سپاه دزفول پا به عرصه تلاش و پشتکار گذاشته‌اند؛ حضوری که می‌تواند بسیاری از خسارت‌های ناشی از بحران را کاهش دهد و سبب شود که آلام مردم بحران‌زده بیشتر نشود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دزفول،  سپاه پاسداران از زمان تاسیس خود همواره به دنبال حفظ و آرامش و امنیت، خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در تمامی این سال‌ها سعی کرده، این رسالت خود را به درستی انجام بدهد و از هیچ تلاشی برای مردم دریغ نکند.

حضور مجموعه سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، جانفشانی آنها در دفاع از کیان کشور و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم در دوران جنگ تحمیلی و حتی در روزگار فعلی؛ و از سوی دیگر ایجاد قرارگاه‌های سازندگی برای برطرف کردن مشکلات کشور،کاهش محرومیت و افزایش آبادانی این مرز و بوم از مهم‌ترین اقدامات سپاه برای خدمات رسانی به مردم است.

در این باره گروه‌های جهادی سپاه پاسداران دزفول پا به عرصه تلاش و پشتکار گذاشته‌اند؛ حضوری که می‌تواند بسیاری از خسارت‌های ناشی از بحران را کاهش دهد و سبب شود که آلام مردم بحران‌زده بیشتر نشود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی: بسته جامع محرومیت‌زدایی مردم‌پایه تقدیم رئیس جمهور شدطرح ستاد راهبری و هدایت طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان مرکزی به‌زودی ابلاغ می‌شودمطالبات مردم لرستان از دولت ـ 3| جولان محرومیت در شهرستان دلفان/ 5 درخواست مردم منطقه از رئیس جمهور + تصاویر

به گزارش تسنیم، گروه‌های جهادی یک ظرفیت تمام نشدنی برای نظام مقدس اسلامی محسوب می‌شوند زیرا جهادگران در گذشته در قالب بسیج مردمی در جبهه‌های دفاع مقدس و بعد از جنگ در قالب جهاد سازندگی و امروز نیز در قالب گروه‌های جهادی در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری عمران آبادانی و رسیدگی و خدمت‌رسانی هستند. در این راستا گروه‌های جهادی سپاه دزفول در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا حضور یافتند؛ جهادگرانی که از همه تعلقات دنیایی خود دست کشیده و برای خدمت و کمک به مردم آستین همت بالا زده‌اند.
در ادامه گزارش ویدویی خبرنگار تسنیم از جهاد جهادگران گروه‌های جهادی سپاه شهرستان دزفول مستقر در روستا ورکوه بخش چلو شهرستان اندیکا جهت بازسازی منازل اهالی روستاها را مشاهده می‌کنید.

 

 

انتهای پیام/337/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید