Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بایرن مونیخ و بارسلونا در چارچوب هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. بایرن در این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به پیروزی رسید و بارسلونا نیز موفق نشد که به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. لروی سانه در این بازی، گل زیبایی مقابل بارسلونا به ثمر رساند. او همچنین از نظر یوفا، به عنوان بهترین بازیکن زمین  انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، لروی سانه در مصاحبه با DAZN در مورد بازی گفت: بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما به خوبی کنار هم کار کردیم و در پایان به بردی رسیدیم که شایسته آن بودیم.

 لروی سانه در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند:   صادقانه بگویم، من فقط به بالا نگاه کردم و سپس توپ را در دروازه دیدم. فکر می کنم این گل برای تراشتگن مایه تاسف خواهد بود.

 

 لروی سانه در مورد قرعه کشی مرحله یک هشتم:

 خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز تا مرحله یک هشتم نهایی زمانی باقی مانده است. ما باید روی بقیه بازی هایمان در نیم فصل اول تمرکز کنیم تا بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان