Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:32:53 GMT

ژست عجیب مربی لیگ یکی بعد از اخراج (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۶۴۱

سرمربی تیم ماشین بعد از اخراج در بازی دیروز به سبک جالبی نمایش شاگردانش را نظاره کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم های ماشین سازی تبریز و شمس آذر قزوین برگزار کننده تقابل قعر جدولی ها در این هفته از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران بودند.دیدار دو تیم یک فوتبال جذاب و پر فراز و نشیب از آب درآمد که برنده ای نداشت و با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از اتفاقات حاشیه ای این دیدار اخراج مسعود حیدرزاده، سرمربی تیم ماشین سازی در دقیقه 15 بود.


سرمربی تیم میزبان پس از اخراج در دقایق ابتدایی بازی راهی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز شد تا از آنجا بازی شاگردانش را تماشا کند.

 

فاصله نسبتا زیاد سکوها تا زمین و البته حساسیت بالای بازی باعث شده بود تا حیدرزاده در حالتی خم شده روی نرده ها بازی را پیگیری کند؛ اقدامی که سرمربی ماشین را به سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه تبدیل کرد.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است، اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدار‌های سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند، اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی