Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:43:04 GMT

پرونده سنگین ۶۰۰ هزار دلاری علیه پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۹۵۴

پرونده سنگین ۶۰۰ هزار دلاری علیه پرسپولیس!

خبرورزشی –

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز گذشته (چهارشنبه) در اقدامی تعجب‌برانگیز و بدون اطلاع مدیران باشگاه ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت.

رادوشویچ در حالی این اقدام را انجام داد که روز سه‌شنبه در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس ۵۰ هزار یورو از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده و قرار بود تا سه هفته آینده مابقی مطالبات فصل جاری خود را نیز دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه شنیده می‌شود رادوشویچ پیش از خروج از ایران نامه فسخ قرارداد خود را نیز به باشگاه ارسال کرده است. این بازیکن ۳۲ ساله که در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد در اقدامی عجیب قراردادش به مدت سه فصل با پرسپولیس تمدید شد، حالا دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در صورت شکایت به فیفا، سرخپوشان با پرونده جدید و سنگین بین‌المللی روبه‌رو خواهند شد. اقدامی که به نظر محتمل می‌رسد و رادوشویچ با همین نیت ایران را ترک کرده است.

این دروازه‌بان کروات چند ماه پیش نیز ضمن خروج از ایران قصد فسخ قراردادش را داشت که با پادرمیانی گل‌محمدی از تصمیم خود صرف‌نظر کرد و به ایران بازگشت، اما از قرار معلوم این بار تصمیم رادوشویچ برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت از سرخپوشان جدی است.

رادوشویچ برای فصل جاری و آینده به ترتیب قراردادهای ۲۷۰ و ۳۲۰ هزار دلاری با پرسپولیس دارد که در صورت شکایت به فیفا، پرونده‌ای بسیار سنگین و حدود ۶۰۰ هزار دلاری علیه سرخپوشان در مراجع بین‌المللی تشکیل خواهد شد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی